خبرنگاران لیگ نوجوانان کشتی بسترساز شکوفایی استعدادهای برتر است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، همدان- خبرنگاران- مدیر برگزاری لیگ کشتی همدان گفت: رویکرد فدراسیون در برگزاری لیگ نوجوانان بر محور پشتوانه سازی نه تنها مربیان سازنده کشتی استان ها را دلگرم می نماید بلکه بسترساز شکوفایی استعدادهای برتر است.

خبرنگاران لیگ نوجوانان کشتی بسترساز شکوفایی استعدادهای برتر است

مسعود نوروزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ خبری گردشگری گفت: برگزاری لیگ نوجوانان قطع به یقین فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای برتر است و مهمتر اینکه همه کشتی گیران مستعد استان ها قادر به اثبات توانمندی خود در این رویداد کشوری هستند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ نوجوانان اقدامی موثر از سوی فدراسیون برای ظهور چهره های مستعد کشتی استان ها و میدان دادن به استعدادها است، اضافه نمود: این مسابقات مربیان سازنده کشتی پایه را نیز دلگرم می نماید چرا که با انگیزه بهتری می توانند کشتی گیران خود را آماده مسابقه نمایند.

نوروزی اعلام کرد: حالا این فرصت از سوی فدراسیون برای مربیان و کشتی گیران پایه مهیا شده تا قابلیت های خود را به نمایش بگذارند و دست کادر فنی تیم ملی نیز برای انتخاب برترین های تیم ملی باز می گردد.

این مربی سازنده کشتی همدان با اشاره به حضور این استان در لیگ نوجوانان کشور گفت: نفرات تیم همدان بعد از تصمیم گیری هیات، کمیته فنی، سرمربیان و بزرگان کشتی معرفی می گردد.

وی یادآور شد: این مسابقات در صورت متعادل بودن شرایط کرونا از مردادماه سال جاری شروع می گردد و همدان در منطقه 2 کشور با تیم های کردستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام همگروه است.

مسوول برگزاری لیگ کشتی همدان اضافه نمود: البته براساس بخشنامه فدراسیون به هر استان اجازه استفاده سه کشتی گیر غیر بومی از منطقه خود را داده است و مسابقات فینال نیز در صداوسیما پخش مستقیم می گردد.

وی گفت: هر استان مجاز به معرفی 2 تیم و دست کم 10 کشتی گیر و حداکثر 25 کشتی گیر است و در هر مسابقه نباید با کمتر از هشت کشتی گیر شرکت نمایند.

لیگ کشتی آزاد نوجوانان در هشت منطقه کشور برگزار می گردد در هر منطقه یک تیم به مرحله نهایی راهیابی پیدا می نماید و در نهایت تیم اول مناطق هشتگانه با دریافت حکم و مدال و جوایز قهرمانی فرصت حضور در یک مسابقه بین المللی را می یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لیگ نوجوانان کشتی بسترساز شکوفایی استعدادهای برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ نوجوانان کشتی بسترساز شکوفایی استعدادهای برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید