خوزستان، پائولو سرجیو: تنها تفاوت ما و سپیدرود در بازی فردا طرفداران هستند، قطعاً از صندلی مان در جدول راضی نیستیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور طرفداران را تنها مورد تفاوت تیمش در دیدار فردا مقابل سپیدرود رشت دانست.

خوزستان، پائولو سرجیو: تنها تفاوت ما و سپیدرود در بازی فردا طرفداران هستند، قطعاً از صندلی مان در جدول راضی نیستیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری از آبادان، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: یک بازی دیگر از لیگ را برگزار خواهیم کرد. چیزی که واضح است هر دو تیم در این بازی احتیاج به امتیاز دارند. این مسابقه، دیداری خواهد بود که طرفداران می توانند باعث تفاوت بین ما و سپیدرود باشند. ما در این بازی احتیاج به حمایت طرفداران مان داریم. بازیکنان مان می دانند باید چه کار نمایند، اما احتیاج داریم به حمایت طرفداران مان.

وی اضافه نمود: بازیکنان احتیاج به حمایت هوادارن دارند تا به جای استرس داشتن، از آنها حمایت گردد. باید اینجا از طرفداران مان هم تشکر کنم که هر کجای ایران ما بازی داریم، سفر می نمایند و از ما حمایت می نمایند. امیدوارم یک بار دیگر در بازی فردا شاهد حمایت آنها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در واکنش به این موضوع که تیمش خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می نماید و طرفداران استرس این موضوع را دارند، توضیح داد: ما هفت امتیاز با منطقه خطر فاصله داریم و از آن طرف هم پنج شش امتیاز با صندلی پنجم جدول اختلاف داریم. این دیگر به دیدگاه شما بستگی دارد که جنبه منفی یا جنبه مثبت ماجرا را ببینید. قطعاً ما از صندلی مان راضی نیستیم، اما الان زمان آن نیست که تمام لیگ را در این چند بازی خلاصه کنیم. شاید فردا تماشاگران یادشان نیاید که ما در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز را به راحتی و با دو پنالتی که داور علیه مان گرفت از دست دادیم، ولی الان وقت فکر کردن به این قضیه نیست.

سرجیو ادامه داد: قطعاً شما به یاد دارید که در نیم فصل اول چند پنالتی روی کرار جاسم را نگرفتند و مسائل داوری روی کارمان تأثیرگذار بود، ولی الان وقت صحبت کردن در خصوص این مسائل نیست. ما خودمان می دانیم سزاوار و شایسته صندلی بهتری در لیگ بودیم، اما واقعیت این است که ما الان در صندلی خطرناکی هستیم. کاری که می گردد برای بازی فردا انجام داد، این نیست که به فکر کسب سه امتیاز در بازی های آینده باشیم، بلکه باید به فکر کسب امتیاز از بازی فردا باشیم. بازیکنان ما باید اعتمادبه نفس این را داشته باشند که کیفیت لازم را دارند. احتیاج به این داریم که بازیکنان اول تمرکز نمایند و بعد کاری که هر روز تمرین می کنیم را در زمین انجام دهند و به مسائل دیگر فکر ننمایند و تمرکزشان روی فوتبال باشد.

وی در خصوص غایبان تیمش برای دیدار با سپیدرود نیز یادآور شد: وفا هخامنش در بازی فردا چهار کارته و غایب است. یکی، دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند و امروز وضعیت آنها را آنالیز خواهیم کرد. ضمن اینکه وینیسیوس هم مصدومیت جزئی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خوزستان، پائولو سرجیو: تنها تفاوت ما و سپیدرود در بازی فردا طرفداران هستند، قطعاً از صندلی مان در جدول راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، پائولو سرجیو: تنها تفاوت ما و سپیدرود در بازی فردا طرفداران هستند، قطعاً از صندلی مان در جدول راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید