دانشمندان آمریکایی علیه ترامپ نامه نوشتند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از گاردین، صدها دانشمند آمریکایی با انتشار نامه ای نسبت به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در ارتباط با شیوع کرونا به شدت انتقاد کردند.

دانشمندان آمریکایی علیه ترامپ نامه نوشتند

نویسندگان این نامه بیش از 1200 دانشمند آمریکایی معرفی شده اند که در نامه سرگشاده خود گفته اند که اتهام زنی علیه کارشناسان علمی توسط رئیس جمهور آمریکا پذیرفته نیست.

در گزارش گاردین به نقل از چارلز مانسکی، اقتصاددان آمریکایی و از امضا کنندگان این نامه گفته شده: این که حزب سیاسی حاکم پاسخ مناسبی به بحرانی که در کل دنیا در حال وقوع است نداشته باشد یک چیز است و اتهام افکنی علیه علم و ایجاد ادعاهای ساختگی علیه مسائلی که هنوز صحت آن ثابت نشده موضوع مهم دیگری است.

شیوع بیماری کووید -19 (کرونا) در آمریکا در بعضی از ایالت ها به گونه بی سابقه ای افزایش یافته است. بر اساس اخباری که از سوی خبرگزاری ها منتشر شده، تنها در ایالت فلوریدا ظرف 24 ساعت در هفته گذشته بیش از 15 هزار مورد جدید از ابتلاء به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

پیشتر نیز آنتونی فاوچی، ویروس شناس صاحب نام آمریکا و عضو کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید گفته بود: ما به عنوان کشور، در مقایسه با دیگر کشورها، نمی توانیم مدعی باشیم که خوب عمل نموده ایم.

این در حالی است که ترامپ همچنان بر مدیریت پیروز بحران کرونا توسط دولت خود اصرار دارد، هرچند نقدها از عملکرد او در آمریکا بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانشمندان آمریکایی علیه ترامپ نامه نوشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشمندان آمریکایی علیه ترامپ نامه نوشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید