درخشش جوانان بسکتبال مقابل آینده سازان، شیمیدر با ارسلان برد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تیم بسکتبال جوانان 2020 ایران (کوچین آمل)، با عملکردی درخشان تیم آینده سازان تهران را شکست داد.

درخشش جوانان بسکتبال مقابل آینده سازان، شیمیدر با ارسلان برد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، امروز (پنج شنبه) 16 بهمن 1399 در جریان بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال، دو ملاقات از گروه ب رقابت ها برگزار گردید که تیم های شیمیدر قم و کوچین آمل (جوانان بسکتبال ایران) مقابل حریفان به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز تیم کوچین آمل (جوانان 2020 ایران) با عملکردی فوق العاده، 69 - 110 تیم آینده سازان تهران را شکست داد تا هفته های سیزدهم و چهاردم را با کسب پیروزی پشت سر بگذارد. کوارترهای اول، دوم و سوم این ملاقات به ترتیب با نتایج 9-31، 24-33 و 12-24 به سود کوچین رقم خورد و کوارتر پایانی هم 24-22 به سود تیم آینده سازان ثبت شد.

نصرت یزارلو اسمال فوروارد تیم کوچین با کسب 16 امتیاز، 12 و 3 پاس گل دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری 24 بهترین بازیکن زمین گردد.

در دیگر بازی امروز هم شیمیدر قم با نتیجه 88 - 75 صنعت مس کرمان را شکست داد. شاگردان مصطفی هاشمی کوارترهای اول، دوم و چهارم را 26-20، 21-18 و 21-16 پیروز شدند و در کوارتر سوم با نتیجه 20-21 شکست خوردند.

محمد فلاحت پوینت گار گد تیم مس کرمان با کسب 27 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس گل تاثیرگذاری 24 را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد. در تیم شیمیدر هم عماد سلمانی با کسب 25 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن در جمع شاگردان هاشمی شد.

در جریان بازی امروز ارسلان کاظمی فوروارد ملی پوش و ستاره تیم شیمیدر که روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، برای دقایقی وارد میدان شد تا به این ترتیب تعیین گردد که مصدومیت او جدی نیست و می تواند تیم ملی را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخشش جوانان بسکتبال مقابل آینده سازان، شیمیدر با ارسلان برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش جوانان بسکتبال مقابل آینده سازان، شیمیدر با ارسلان برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید