دولت در تلاش است کارخانه سیمان تیس چابهارهرچه سریع تر به بهره برداری برسد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت در تلاش است بهره برداری از کارخانه سیمان تیس در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا شاهد اشتغال و توسعه در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان باشیم.

دولت در تلاش است کارخانه سیمان تیس چابهارهرچه سریع تر به بهره برداری برسد

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنه در بازدید از کارخانه سیمان تیس چابهار با بیان اینکه برای جهش تولید و اشتغال از هیچ کوششی در نقاط مختلف کشور دریغ نمی کنیم اظهارداشت: برای تکمیل کارخانه ها و واحدهای تولیدی نیمه تمام سعی می کنیم.

وی درباره هدف خود از بازدید از این کارخانه بیان داشت: بازدید از این کارخانه در هفته پنجم پویش ملی تولید، تداوم امید نشان از اهمیت تسریع در افتتاح چنین کارخانه هایی است تا بتوانیم از نزدیک در جریان مسائل و مسائل آنها قرار گرفته و اگر موانعی وجود دارد پیگیری و رفع شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان هم از پیگیری برای تامین برق و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز کارخانه خبر داد.

احمدعلی موهبتی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 80درصد عملیات احداث این طرح، گفت: این کارخانه پس از تکمیل قادر خواهد بود سالانه یک میلیون تن سیمان خاکستری تولید کند.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری ثابت این طرح 3500 میلیارد ریال به صورت ریالی و 26.5 میلیون دلار ارزی است که برای بیش از 350 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دولت در تلاش است کارخانه سیمان تیس چابهارهرچه سریع تر به بهره برداری برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در تلاش است کارخانه سیمان تیس چابهارهرچه سریع تر به بهره برداری برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید