دومین جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، دومین جعبه سیاه هواپیمای مسافربری چینی که روز چهارشنبه هفته گذشته با 133 سرنشین سقوط کرد، پیدا شده است.

دومین جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری گردشگری، خبرگزاری نو چین با اعلام این خبربه نقل از مرکز فرماندهی عملیات امداد این حادثه اضافه کرد: این جعبه سیاه پرواز شماره ام یو 5735 حاوی اطلاعاتی نظیر سرعت و ارتفاع پرواز هواپیماست.

تجزیه و تحلیل اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای چینی برای معین علت سقوط این هواپیما، چند روز یا چند هفته زمان می برد. نخستین جعبه سیاه این پرواز روز چهارشنبه پیدا شده بود.

یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی چین شرقی روز دوشنبه (اول فروردین) در منطقه گوانگ شی دچار حادثه شد. هواپیمای مذکور از نوع بوئینگ 737 و با 133 مسافر از شهر کانمینگ راهی گوانجو بود.

همه مسافران این پرواز چینی بودند و این حادثه بدترین سانحه هوایی از سال 1994به این سو به شمار می رود.

علت سقوط این هواپیما هنوز معلوم نیست و مقامات هوانوردی در چین پیشتر از دشواری یافتن جعبه سیاه هواپیما به علت ارتفاع محل سقوط و خسارت شدید به هواپیما خبر داده بودند.

مقامات مسئول در نشست خبری شامگاه سه شنبه (دوم فروردین) اعلام کردند، هواپیما پیش از پرواز از جهت ملاحظات فنی شرایط لازم را داشته و خدمه نیز در سلامت بوده اند. بعلاوه سه خلبان در این پرواز حضور داشته اند که نسبت به روال معمول برای راهنمایی بوئینگ 737 بیشتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دومین جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید