راهنمای پوشیدن لگ زنانه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، لگ زنانه می توانند یک لباس بسیار راحت برای پوشیدن در طول سال باشد. آن ها از جوراب شلواری ها ضخیم تر هستند تا پوشش مناسبی برای پاها باشند.

راهنمای پوشیدن لگ زنانه

امروزه استفاده از لگ زنانه بسیار رواج پیدا نموده است. در واقع لگلینگ از آیتم های ضروری کمد لباس خانم ها هستند، اما تنها عده ای می دانند که چگونه به صورت اصولی آن را بپوشند به عقیده بعضی از فعالین عرصه مد علت هواداری از این شلوارها به علت زیبایی و سبک بودن و انعطاف آن در ست کردن با انواع لباس است. با وبلاگ خبری گردشگری همراه باشید.

تاریخچه لگینگ

از زمان وارد شدن لگینگ در دنیای مد مدت زیادی نمی گذرد و این فرض وجود دارد که قدمت آن به نیم قرن می رسد. لگینگ به عنوان یک شلوار چسبان، در دهه 1960 با کمربندهای عظیم و کفش های پاشنه بلند یا کفش های مشابه کفش باله وارد بازار مد شدند. انواع آن با جنس های نایلون و لاکرا برای ورزش هایی مانند دو و دوچرخه سواری استفاده می شوند.

بهترین لگ زنانه برای خرید کدام است؟

  • لگینگ چرمی: لگلینگ چرم و براق برای زیبا به نظر رسیدن انتخاب مناسبی است و به راحتی می توانید با یک تونیک ابریشمی ست کنید. این لگینگ ها شیک هستند و مناسب محیط های رسمی.
  • جگینگjeggings: یکی از انواع لگینگ ها برای هواداران شلوار جین با این نام عرضه می گردد . این نوع از لگینگ ویژگی های مشابه جین ها را از قبیل رنگ ، حالت و نوع دوخت دارند و برای افرادی که هوادار استایل های کژوال و راحت روزمره هستند انتخاب مناسبی است.
  • لگینگ طرح دار: اگر قصد رفتن به جمع یا مهمونی محبت آمیز دارید از یک شلوار لگ با طرح پلنگی ، گل دار یا راه راه بهره ببرید و استایل با مزه تر داشته باشید و بقیه آیتم های لباس را ساده و بدون طرح انتخاب کنید.
  • لگینگ ورزشی: این مدل ها گزینه خوبی برای ورزش کردن است، چون از عرق آزاردهنده جلوگیری می نماید و در باشگاه ، یوگا و هنگام پیاده روی مورد استفاده است.

بهترین تونیک برای پوشیدن با لگلینگ:

می توانید از تونیک و تاب های بلند با مد ل های غیر قرینه که خطوط عمودی در اندام شما ایجاد می نماید. پیراهن هایی که گوشه های متفاوت دارند(به شکل مورب) جالب هستند، با رنگ مشکی و سفید آن می توانید بالاتنه خودتان را لاغرتر نشان بدهید. اگر می خواهید لباس های کوتاه تر بپوشید شلوار جین و دیگر شلوارها را توصیه می کنم.

ست لگ زنانه با پانچ

زمانی که آیتم های لباس تان را می خواهید برای محیط رسمی تر انتخاب کنید بهتر است یه کت سبک یا یک ژاکت کش بافت یا پانچ را با لگینگ ست کنید.

چه کفش هایی با لگینگ می توان پوشید؟

  • کفش عروسکی (کفش بالرینا یا تخت بدون پاشنه): بهترین گزینه برای ست کردن با لگ زنانه است به دلیل ظریف و ساده بودن پوشیدن آن ها با لگینگ جلوه زیبایی به ظاهر می دهد.
  • چکمه و بوت: لگینگ با انواع بوت و چکمه ست می گردد، اما چون لگینگ ها چسبان هستند پهنای ساق شما را نشان می دهند بهتر است بوت های ساق بلند یا متوسط را در نظر بگیرید تا پا را ظریف تر نشان دهد.
  • کفش های پامیس: این کفش ها دارای پاشنه 5 تا 7 سانتی بوده که جز کفش های پاشنه بلند و ساده به شمار می آیند. اگر می خواهید راحت تر باشید از پاشنه کوتاه تر یا پامیس های لژدار بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر استایل دامن در پاییز را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "راهنمای پوشیدن لگ زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای پوشیدن لگ زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید