راه اندازی ساختمان پژوهشگاه فضایی در منطقه نوآوری شریف تا سرانجام شهریورماه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رئیس پژوهشگاه فضایی گفت: ساختمان پژوهشگاه یک ساختمان پنج طبقه به مساحت هزار مترمربع است که می توانیم تیم های زیادی را در آنجا مستقر کنیم و تا سرانجام تابستان آماده پذیرایی از تیم ها هستیم.

راه اندازی ساختمان پژوهشگاه فضایی در منطقه نوآوری شریف تا سرانجام شهریورماه

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خبری گردشگری، با اشاره به حمایت این پژوهشگاه از استارتاپ های حوزه فضایی، گفت: پژوهشگاه فضایی ایران سیاستی را پیگیری می نماید تا نتایج فعالیت های فضایی در زندگی مردم ملموس باشد. دولتمردان ما پیوسته از این حوزه به عنوان ابزار معتبری در مدیریت کلان کشور استفاده می نمایند.

وی اضافه نمود: در یک سال گذشته وقت گذاشتیم تا این خدمات را به سازمان های دولتی معرفی کنیم و فعالیت های خوبی در این خصوص صورت گرفته است. در حال حاضر احتیاجها به سمت موضوع فضایی گرایش پیدا نموده است.

صمیمی در ادامه اعلام کرد: انتظار داریم تا استارتاپ ها نیز به یاری این حوزه آمده و برای حل مسائلی که بعضاً جزو چالش های ملی کشور هستند آستین همت را بالا بزنند.

رئیس پژوهشگاه فضایی توضیح داد: پایش منابع آبی، پایش محصولات کشاورزی و آمایش سرزمینی از جمله حوزه هایی است که به یاری استارتاپ ها برای آن احتیاج داریم.

وی گفت: شرکت های استارتاپی می توانند با ارائه راهکار خلاقانه به ما یاری نمایند ما نیز برای حمایت از این استارتاپ ها ساختمانی را در منطقه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف فراهم کردیم.

صمیمی اضافه نمود: به دلیل آنکه در منطقه نوآوری شریف شتاب دهنده های زیادی وجود دارد تیم های استارتاپی می توانند با حضور در این ساختمان برای سرمایه گذاری با شتاب دهنده ها همکاری نمایند.

رئیس پژوهشگاه فضایی در خاتمه گفت: این ساختمان یک ساختمان پنج طبقه به مساحت هزار مترمربع است که با این موضوع که شرکت ها و تیم های استارتاپی فضای زیادی برای استقبال نمی خواهند می توانیم تیم های زیادی را در آنجا مستقر کنیم و تا خاتمه تابستان آماده پذیرایی از شرکت ها هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "راه اندازی ساختمان پژوهشگاه فضایی در منطقه نوآوری شریف تا سرانجام شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی ساختمان پژوهشگاه فضایی در منطقه نوآوری شریف تا سرانجام شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید