رستوران گردی در بارسلونا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، از رستوران های بارسلونا بیشتر بدانید

ال بورن که در بطن بارسلونا جا خوش نموده است، علاوه بر دیدنی ها جالب که شامل ادغام بخش قدیم و نو بوده، جاذبه دیگری را نیز در خود جای داده و آن رستوران های رنگارنگ این منطقه است که از سنتی تا مدرن در کنار یکدیگر علاوه بر جاذبه بصری، جذابیت طعم و چشایی منحصر به فردی را گردآوری نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا چندی از این رستوران های دوست داشتنی و متفاوت را به شما معرفی کنیم.

رستوران گردی در بارسلونا

رستوران گراوین

رستوران گراوین رستورانی با غذا های اصیل کشور ایتالیا است. ایده اصلی پشت ایجاد این مکان، تمایل صاحبان آن برای ارائه منوی غذای ایتالیایی است که بیشتر مردم آن ها را ندیده اند و نچشیده اند. کارکنان و مدیران رستوران اصلاتا از ناحیه پولیای ایتالیا هستند، و به علت داشتن حرفه ای گری، تسلط به کار و وفاداری به ریشه های اصیل ایتالیایی خود، از مشتریان بازخورد مثبت زیادی دریافت نموده اند. غذاهایی که در گراوین می توانید سفارش دهید شامل اورکیِته که با صدف و گوجه فرنگی و خلال های نازک قارچ تهیه می گردد، و خمیر ماهی تن با پیاز و زیره می باشد.

رستوران باناناز

این رستوران محلی عجیب و غریب و در نوع خود مفهومی خاص برای بارسلونا به همراه آورده است. فضای آرامش بخش داخل آن، مخصوصا برای فرار از فشار و اضطراب از برنامه های کاری و صرف یک ناهار یا شام سبک طراحی شده است. تراس باز آن نمای زیبایی را به سمت مرکز شهر و بازار ال بورن فراهم آورده است. دکوراسیون داخلی آن ترکیبی از معماری دوران پادشاهی، مدرن، نئون کاری هایی با طرح جنگل و درخت و جایگاه هایی با طرح بامبو می باشد. غذاهای آن به صورت تلفیقی بین المللی با تاثیرپذیری از آشپزی به سبک ایتالیایی، پرویی و اسپانیایی است. غذاهای رایج آن املت کاد، تاتاکی اردک یا مئاگره سویچه است.

لا کاراسا

این رستوران کوچک محلی که از دید عموم پنهان مانده و به طرز خلاقانه ای سبک کاتالان و فرانسوی غذا را با هم دیگر آشتی داده است. در اینجا می توانید از بین انواع فوندوه ها با پنیر، شکلات، گوشت و ماهی و نیز کارپوچیو هایی با طعم های عجیب و تازه مانند گوزن، اردک و حتی گوشت کانگورو را انتخاب کنید. این رستوران که تنها برای وعده شام باز است، از داشتن چیدمان داخلی چشم گیر با میزهای تزئین دار برخوردار است.

ناکاشیتا

در فاصله چند فرسخی از طاق پیروزی (آرک دو تریومفه)، این رستوران غذاهای خاص و اصیل ژاپنی را به شما عرضه خواهد نمود. ناکاشیتا شما را به محیطی مجذوب نماینده و محبت آمیز که ایده آل برای سوشی و نوشیدنی هاست، دعوت می نماید. منوها با وسواس زیادی از بین غذاهای دریایی و ماهی ها انتخاب شده است. ناکاشیتا سبک خود را از مسافرخانه های قدیمی ژاپن الهام گرفته است و آن را با انتخاب مزه ها و طعم های تازه، به روزرسانی نموده است.

رستوران سابوک

سابوک رستورانی است که ایده ویژه ای در پخت غذا دارد: آن ها از سبک طبخ دمایی تبعیت می نمایند، و طعم غذا بر حسب چهار روش پخت و پز می تواند متفاوت باشد: خام، دمای کم، تنوری، یا سرخ شده در دمای 200 درجه. غذاها در بشقاب های کوچک تزئین و سرو می شوند، که برای باز شدن اشتها و با هم خوردن غذا مناسب است. سابوک شما را به کشف لذت ها، طعم ها سبک ها و بوهای تازه غذا دعوت می نماید. در یک ساختمان شیک دو طبقه، سابوک می تواند مکان ایده آل شما برای یک ناهار یا دورهمی اجتماعی باشد.

منبع: الی گشت

به "رستوران گردی در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران گردی در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید