زمان شروع رقابت های لیگ برتر کشتی معین شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: با توجه به اعلام اتحادیه جهانی کشتی، فعالیت های بین المللی این رشته تا 10 تیرماه به حالت تعلیق درآمده و ما می توانیم از 11 تیرماه امسال کار خود را شروع کنیم. همچنین با توجه به اطلاعاتی که از ستاد پیشگری کرونا به دست ما رسیده است به احتمال بسیار زیاد مجوز فعالیت های کشتی در کشورمان، از اواسط تیرماه صادر خواهد شد.

زمان شروع رقابت های لیگ برتر کشتی معین شد

وی ادامه داد: بر این اساس طبق برنامه ریزی قبلی، لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مردادماه آغاز خواهد شد.

نصیرزاده توضیح داد: از قهرمانان و کشتی گیران می خواهم که تمرینات تخصصی خود را آغاز و آمادگی جسمانی خود را حفظ نمایند تا برای حضور در لیگ برتر کشتی مسئله ای نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص زمانبدی رقابت های لیگ برتر کشتی در امسال گفت: همانطور که می دانید چرخه انتخابی تیم های ملی از رقابت های قهرمانی کشور استارت می خورد و ما برگزاری جام باشگاه های دنیا را نیز در پیش داریم که زمانبندی برگزاری این دو مسابقه پس از مسابقات لیگ برتر است.

وی اضافه نمود: صورتجلسه ای در فدراسیون کشتی با حضور کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به امضا رسیده که توسط انستیتو کشتی زمانبندی آن آنالیز و مورد تأیید فدراسیون کشتی نیز قرار گرفته است. طبق آن زمانبندی ما تاریخ دیگری را برای برگزاری لیگ کشتی نمی توانیم متصور باشیم، پس قطعاً اگر شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا مهیا باشد، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در ماه های مرداد و شهریور برگزار می گردد.

رئیس سازمان لیگ کشتی در خاتمه گفت: برای هماهنگی هرچه بیشتر، جلسه ای را با تیم های متقاضی در نیمه دوم خردادماه برگزار می کنیم تا مقدمات کار برای برگزاری مسابقات لیگ هرچه زودتر انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان شروع رقابت های لیگ برتر کشتی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع رقابت های لیگ برتر کشتی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید