طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران صورت گرفت.

طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران

یاسر الخیرو، بنیانگذار یکی از استارت آپ های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی با بیان اینکه در حال حاضر ما دو اپلیکیشن برای ارائه خدمات به جهانگردان خارجی ارائه دادیم، گفت: اولین اپلیکیشن، راهنمای ایران (ایران گاید) است که اپلیکیشنی کاملا رایگان برای یاری به شناخت ایران است و بعلاوه در پی ایجاد اولین شبکه اجتماعی عرب زبان برای معرفی ایران به جهانگردان عرب هستیم. در این شبکه اجتماعی، جهانگردان عرب تجربه خود از حضور در کشورمان را برای دیگران به اشتراک میگذارند.

الخیرو توضیح داد: دومین اپلیکیشنی که محصول اصلی ماست و بیشتر تمرکزمان روی آن است، اپلیکیشن TOMAN CASH است. TOMAN CASH پلتفرمی برای پرداخت انواع هزینه های جهانگردان خارجی است. این اپلیکیشن به جهانگردان خارجی بویژه جهانگردان عرب زبان یاری می نماید که قبل از سفر به ایران با شارژ آن بتوانند هزینه های خود را در داخل کشور پرداخت نمایند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در اپلیکیشن تومن کَش گفت: در حال حاضر 9 سرویس اصلی در این اپلیکیشن ارائه می گردد و در پی افزایش خدمات ارائه شده در این پلتفرم هستیم تا بتوانیم نیازهای کامل یک جهانگرد در داخل ایران را رفع کنیم تا جهانگرد خارجی دچار هیچ مسئله ای برای پرداخت های خود در داخل کشور نگردد.

بنیانگذار این استارت آپ با بیان اینکه با استفاده از این اپلیکیشن کار خرید و فروش راحت تر می گردد، یادآور شد: جهانگرد خارجی با یکی از بزرگترین مسائل یعنی عدم درج قیمت و معین نبودن هزینه خدمات روبرو نخواهند شد، چرا که ما به وسیله این نرم افزار قیمت های واقعی را به آنها ارائه می دهیم.

منبع: همگردی

به "طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید