طوفان شن وخاک در کرمان

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک و طوفان در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.

طوفان شن وخاک در کرمان

مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار از ،با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز ، وزش باد نسبتا شدید به همراه طوفان شن و خاک بیشتر مناطق استان را دربر می گیرد.

او افزود: در شهرستان های فهرج و ریگان شدت وزش باد بیشتر است و احتمال وقوع طوفان شن وخاک دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق، شمال وشمال غربی دور از انتظار نیست، اظهار داشت: احتمال اختلال در تردد راه ها موصلاتی استان کرمان- سیستان وبلوچستان، استان کرمان-یزد و استان کرمان-خراسان جنوبی وجود دارد.

او اظهار کرد: وزش باد شدید و گرد وخاک در روز های یکشنبه و دوشنبه در استان همچنان ادامه دارد و روز دوشنبه شدت وزش باد بیشتر است.

سلاجقه گفت: در حالی که عنبرآباد در 24 ساعته گذشته با 47 درجه سانتیگراد، گرم ترین روز در کشور بعد از دلگان در سیستان وبلوچستان ثبت شده است، لاله زار با 15 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را 20 درجه سانتیگراد اعلام و شرح داد: امروز دمای کرمان در گرم ترین ساعات به 37 درجه سانتیگراد می رسد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طوفان شن وخاک در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان شن وخاک در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید