عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، دیجیاتو نوشت: ماسک ادکلن جدیدی با نام Burnt Hair را به فروش می رساند که 100 دلار قیمت دارد و تا به امروز 10 هزار بطری از آن فروخته است.

عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا و مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، یک عطر به نام Burnt Hair را روانه بازار کرد که به گفته او تنها در چند ساعت 10 هزار بطری از آن فروخته شده و یک میلیون دلار به دست آورده است.

ماسک چند وقت پیش در توییتر از یک محصول نو رونمایی کرد و از قصدش برای فروش آن به وسیله شرکت حفاری تونل خود یعنی The Boring Company اطلاع داد. یک ادکلن که Burnt Hair نام دارد و هرچند ابتدا بسیاری افراد فکر می کردند همه چیز یک شوخی است اما اکنون این محصول به وسیله صفحه ای اختصاصی در سایت این شرکت برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

فروش 10 هزار بطری ادکلن به وسیله شرکت ایلان ماسک

قیمت این ادکلن که تحت عنوان جوهره میل نفرت انگیز از آن تبلیغ شده، 100 دلار است و ماسک در توییت دیگری اعلام نموده که تا به امروز 10 هزار بطری فروخته است. به این معنی که ماسک به وسیله فروش این ادکلن یک میلیون دلار عایدی داشته است!

البته این اولین باری نیست که ایلان ماسک به وسیله شرکت هایش به فروش اجناس عجیب وغریب و متفرقه می پردازد. شرکت تونل سازی Boring Company او که آخرین ارزش آن 5.7 میلیارد دلار اعلام شده بود، در اوایل سال 2018 شعله افکن هایی به قیمت 500 دلار به فروش می رساند و توانست از این طریق 10 میلیون دلار جمع آوری کند. بعلاوه او 50 هزار کلاه بورینگ کمپانی فروخته است.

جاه طلبی های ماسک در طول چند سال گذشته از استعمار مریخ تا ایجاد یک اقتصاد انرژی پایدار نو متغیر بوده و در این فرآیند، او تسلا، شرکت خدمات فضایی اسپیس ایکس و چند شرکت کوچک تر دیگر را تاسیس نموده است.

بعلاوه این میلیاردر هفته گذشته از تغییر موضع بزرگ خود اطلاع داد که به موجب آن، قرار است توییتر را در معامله ای به ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید