فوت 256 بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های کرونا را بیان کرد.

فوت 256 بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (24 مهر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 هزار و 616 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و دو هزار و 31 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 517 هزار و 835 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا به امروز 418 هزار و 54 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 4671 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا به امروز چهار میلیون و 426 هزار و 779 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور اجرا شده است.

لاری اضافه نمود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری،البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در شرایط قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فوت 256 بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 256 بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید