لیگ برتر انگلیس، توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی را مجذوب کننده تر کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، در آخرین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، شاگردان پپ گواردیولا در خانه کریستال پالاس به یک تساوی بسنده کردند تا کورس قهرمانی این رقابت ها فشرده تر از قبل گردد.

لیگ برتر انگلیس، توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی را مجذوب کننده تر کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران به انتها رسید که طی آن تیم فوتبال منچسترسیتی صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها در خانه کریستال پالاس نتوانست از پس میزبانش برآید و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

تساوی شاگردان پپ گواردیولا در این بازی آنها را 70 امتیازی کرد و در صدر جدول نگه داشت، اما این نتیجه بدان معناست که اکنون لیورپول رده دومی می تواند با کسب پیروزی در بازی معوقه اش، فاصله خود را با منچسترسیتی به یک امتیاز کاهش دهد تا کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره به اوج هیجان و جذابیت برسد.

در حال حاضر منچسترسیتی با 70 امتیاز از 29 بازی صدرنشین است، لیورپول با 66 امتیاز از 28 بازی در رده دوم واقع شده است و چلسی با 59 امتیاز از 28 بازی تیم سوم جدول است. آرسنال 51 امتیازی با 26 بازی و منچستریونایتد 50 امتیازی از 29 بازی هم تیم های چهارم و پنجم جدول هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر انگلیس، توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی را مجذوب کننده تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، توقف منچسترسیتی کورس قهرمانی را مجذوب کننده تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید