هنرمندان بوشهری در جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی خوش درخشیدند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، جهانشیر یاراحمدی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: پژوهشگران و هنرمندان هم استانی در سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی و سنتی ارغون (خوزستان) پیروز به کسب جوایز و رتبه های متعددی در بخش های مختلف این جشنواره شدند.

هنرمندان بوشهری در جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی خوش درخشیدند

وی اضافه نمود: در این جشنواره نمایش شبی از شب های تهران..... کار مشترک جواد صداقت و الهام ابنی از استان بوشهر در بخش صحنه ای حضور داشت و پیروز شد در آیین اختتامیه جوایز رتبه دوم بازیگری مرد (حشمت غضنفر) و رتبه سوم بازیگری زن (الهام ابنی) را کسب کند.

وی اعلام کرد: علاوه بر این در بخش پژوهش نیز، پژوهشگران هم استانی پیروز شدند در میان پژوهشگران برتر این جشنواره معرفی شوند.

یاراحمدی گفت: در این بخش علیرضا میرشکاری با مقاله عنصر مهاجرت و نقش آن در روند شکل گیری و توسعه آیین تعزیه خوانی در جنوب ایران و نیز اشرف سلطانی نیا و میترا خواجه ییان به طور مشترک با مقاله جانپنداری در عروسک های آیینی بوشهر پیروز شدند در میان نفرات برتر این بخش قرار گیرند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر اضافه نمود: داوری بخش مقالات پژوهشی این جشنواره را محمدحسین ناصربخت، جهانشیر یاراحمدی و ابوالقاسم غلام حیدر به عهده داشتند.

وی گفت:، سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی و سنتی نرگس ارغون از 23 تا 26 دی ماه امسال در استان خوزستان و به میزبانی شهر بهبهان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هنرمندان بوشهری در جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان بوشهری در جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید