پابجی این ماه میزبان دنیای اساسینز کرید خواهد بود

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، عناوین بتل رویال (Battle Royale) همیشه در کوشش هستند تا فزونی خود را به یکدیگر اثبات نمایند. به همین علت شرکت های مختلف با سازندگان این عناوین همکاری نموده تا معروفیت این بازی ها را بیشتر نمایند. برای مثال بازی فورتنایت (Fortnite) از کاراکترهای مارول استفاده می نماید. حال بازی پابجی (PUBG) برای اینکه از رقابت عقب نماند دست به کار شده است. شرکت سازنده این بازی با یوبیسافت همکاری نموده تا یکی از پرطرفدارترین مجموعه های آن یعنی اساسینز کرید (Assassins Creed) را وارد دنیای پابجی کند.

پابجی این ماه میزبان دنیای اساسینز کرید خواهد بود

ادغام دو دنیای پابجی و اساسینز کرید از 26 مرداد تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت. به همین علت بازیکنان زمان زیادی دارند تا این رویداد را تجربه نمایند. در رویداد اساسینز کرید و پابجی شما شاهد پوشش ها، ابزار و حرکات مختلف خواهید بود. نقشه بازی نیز تغییرات زیادی نموده و مواردی از دنیای اساسینز کرید در آن وجود دارد. برای مثال شما شاهد مواردی از شرکت ابسترگو (Abstergo) در دنیای پابجی خواهید بود. بازیکنان با تجربه بازی به بسیاری از این آیتم ها دست پیدا خواهند کرد.

بازی استان نو (New State) نیز دست خوش تغییرات زیادی شده است. بازی استان نو در اصل نسخه موبایل پابجی بوده و حدود 30 پوشش نو با زمینه اساسینز کرید دریافت خواهد نمود. اگر شما به صورت روزانه وارد بازی شوید، پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.

اساسینز کرید تا به حال با یک عنوان دیگر ادغام نشده است. به همین علت استفاده از این مورد به وسیله شرکت سازنده پابجی جالب است. از طرفی این مجموعه هواداران بسیار زیادی داشته و به همین علت از این موضوع استقبال خواهد شد. دنیای مجموعه اساسینز کرید بسیار غنی بوده و دارای موارد بسیاری است. جالب اینجاست که اگر در دنیای پابجی تعدادی نشانه از عناوین آینده اساسینز کرید وجود داشته باشد.

عنوان پابجی کمی در زمینه تبلیغ نسبت به فورتنایت ضعیف تر عمل نموده است. فورتنایت به طور دائم به بازی خود کاراکتر و آیتم های نو اضافه می نماید. این در صورتی است که پابجی کمتر این کار را انجام می دهد. حال رویداد اساسینز کرید می توان به محبوبیت پابجی یاری زیادی بکند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "پابجی این ماه میزبان دنیای اساسینز کرید خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی این ماه میزبان دنیای اساسینز کرید خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید