چرا استخرها نمی توانند فعالیت نمایند؟، معیشت 20 هزار نفر در خطر است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، محسن سمیع زاده در مصاحبه با خبرنگاران درباره زمان آغاز به کار استخرها و آغاز اردوهای ملی پوشان شنا برای رقابت های انتخابی المپیک توکیو گفت: متاسفانه هنوز خبری از بازگشایی استخرها نیست علی رغم اینکه استخرها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت شان را آغاز نمایند.

چرا استخرها نمی توانند فعالیت نمایند؟، معیشت 20 هزار نفر در خطر است

مدیرتیم های ملی شنا ادامه داد: سوالم از وزارت بهداشت این است چرا استخرها نمی توانند فعالیت نمایند در حالی که تونل های ضدعفونی که در سطح شهر استفاده می گردد از کلر و ازون است! تمام استخرها مجهز به کلر و یا اوزن هستند وطبق پروتکل جهانی 15 میلی گرم کلر در آب هیچ گونه ویروسی داخل آب زنده نگه نمی دارد. آب تنها جایی است که از ویروس ایمن است.

وی افزود: مشکل در حقیقت تجمع است که طبق پروتکل ارائه شده قرار است یک شناگر به همراه یک مربی وارد یک استخر 50 متری شوند اما پاسخ درستی دریافت نکردیم. نا امید نشسته ایم و شنا مثل همواره مظلوم است. شنا مهم نیست بهتر است شنا قهرمانی را تعطیل نمایند. نمی گردد که بدون برنامه فقط از شنا مدال بخواهند.

سمیع زاده اظهار کرد: ورزش شنا برای کسب نتیجه احتیاج به برنامه بلند مدت دارد. با مربیان عظیم در ارتباط هستم و آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی در اتریش و آلمان تمرینات را شروع نموده اند. شرایط آنها به مراتب از ما بحرانی تر است اما تمرینات را با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع نموده اند. می توانیم با کاهش ظرفیت و تجمع زدایی استخرها را باز کنیم.

وی توضیح داد: شهرداری طرح ترافیک را برداشته است و حضور مردم در مترو افزایش یافته است یعنی شرایط مترو از استخرها بدتر است! در تلویزیون شاهد بودم بازیکنان فوتبال از میان تونل ضدعفونی نماینده عبور می کردند خنده ام گرفت ظاهراً اشرافی به این موضوع ندارند که آب با کلر و یا اوزن کارضدعفونی را انجام می دهد یعنی آب سالم ترین محیط است.

سمیع زاده در انتها گفت: جدا از بحث فنی موضوع امرار معیشت مربیان و ناجیان مطرح است. من کارمند دولت هستم و حقوقم را دریافت می کنم پس برای بازگشایی استخرها سنگ خودم را به سینه نمی زنم. حدود 20 هزار نفر مربی و ناجی داریم که از این طریق امرار معاش می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا استخرها نمی توانند فعالیت نمایند؟، معیشت 20 هزار نفر در خطر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا استخرها نمی توانند فعالیت نمایند؟، معیشت 20 هزار نفر در خطر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید