کاخ سعدآباد از 7 اسفند تا 10 اسفند از ساعت 11 پذیرای علاقمندان بوده است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای منتشر گشته، کاخ سعدآباد از 7 اسفند تا 10 اسفند از ساعت 11 پذیرای علاقمندان بوده است.

کاخ سعدآباد از 7 اسفند تا 10 اسفند از ساعت 11 پذیرای علاقمندان بوده است

مجموعه کاخ سعدآباد هرازگاهی به دلایل مختلف به روی بازدید نمایندگان بسته می گردد. بیشتر تعطیلی های این کاخ به علت حضور میهمانان خارجی ریاست جمهوری است، چون بخشی از کاخ های این مجموعه تاریخی در اختیار نهاد ریاست جمهوری بوده و از مقامات کشورهای خارجی در این اماکن استقبال می گردد.

بنابراین به علت حضور مقامات کشورهای دیگر و تیم تشریفات نه تنها بخش مربوط به کاخ های ریاست جمهوری بلکه همه کاخ موزه ها و محوطه های آن به روی بازدید نمایندگان بسته می گردد.

خیلی اوقات تورهای گردشگری برای یکی دو روز در تهران اقامت دارند و در این فاصله می خواهند تا از کاخ سعدآباد نیز تماشا نمایند اما حضور میهمانان ریاست جمهوری اجازه ورود به هیچ یک از موزه های کاخ را نمی دهد، بنابراین بازدید گردشگران نیز لغو می گردد.

تنها تورهای گردشگری نیستند که با در بسته روبرو می شوند، خیلی از مردم تا زعفرانیه و تجریش و دربند می روند اما تازه آنجا متوجه می شوند که نمی توانند داخل بروند.

بسته بودن درهای سعدآباد تنها به علت حضور میهمانان خارجی نیست. در زمستان این تعطیلی ها بیشتر هم می گردد، چون برودت هوا اجازه ورود بازدید نمایندگان را نمی دهد.

سال جاری هم از روز 7 اسفند تا امروز 10 اسفند همچنان هر روز مدیریت کاخ اعلام می نماید که به علت برودت هوا امکان ورود به محوطه و کاخ ها با محدودیت روبروست و از ساعت 11 امکان بازدید وجود دارد.

در اطلاعیه روز هفتم اسفند آمد که مجموعه سعدآباد به علت برودت هوا و یخبندان از ساعت 11 صبح پذیرای بازدید نمایندگان است.

تأخیر ساعت اعلام شده مشمول نیروهای موزه ها و ادارات مجموعه نبود و ساعت کار پرسنل مطابق روزهای معمول از ساعت هشت صبح بوده است.

در روزهای هشتم و نهم و دهم اسفند هم اعلام شد که به علت برودت هوا و یخبندان و بارش مستمر برف به منظور عملیات برف روبی جهت بازگشایی مناسب معابر مجموعه برای رفاه حال بازدید نمایندگان از ساعت 11 صبح پذیرای بازدید نمایندگان است.

امکان دارد که تأخیر در بازگشایی کاخ باز هم ادامه داشته باشد. بنابراین برای ورود به این مجموعه باید از اطلاعیه های روابط عمومی کاخ آگاه شد.

منبع: همگردی

به "کاخ سعدآباد از 7 اسفند تا 10 اسفند از ساعت 11 پذیرای علاقمندان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سعدآباد از 7 اسفند تا 10 اسفند از ساعت 11 پذیرای علاقمندان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید