کارهای خیر هادی نوروزی ما را میخکوب کرد، تشویق هواداران تسکین است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مهدی نوروزی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به چهارمین سالگرد درگذشت برادرش هادی نوروزی گفت: این داغ هنوز برای ما تازه است و با آن می سوزیم و می سازیم. نبودن هادی درد بی درمانی است ولی چیزهایی از خودش بر جای گذاشته است که باعث افتخار خانواده و همشهریانش است.

کارهای خیر هادی نوروزی ما را میخکوب کرد، تشویق هواداران تسکین است

وی ادامه داد: در تابستان شاید هر روز بالغ بر 100 تا 150 اتومبیل بر سر مزار هادی می آمد. خیلی ها می گویند قلبمان از رفتن هادی شکسته است و داغ نبود او مثل داغ برادر خودمان است. هواداران پرسپولیس هم لطف دارند و در هر بازی در دقیقه 24 هادی را تشویق می کنند. این تشویق برای ما تسکین است.

برادر هادی نوروزی ادامه داد: هادی هشت سال در پرسپولیس بود و من هنوز هم برای این تیم به ورزشگاه می روم. هواداران هم ابراز احساسات می کنند و یاد هادی را زنده نگاه می دارند. حتی به کسانی هم که هادی را ندیده بودند، دارد الگو و تعصبش ثابت می شود.

هادی و مهدی نوروزی در کنار هم

مهدی نوروزی درباره اخلاق و ویژگی شاخص هادی نوروزی تاکید کرد: شاید هیچکس باور نکند. من با هادی زندگی کردم ولی او هیچ موقع کارهای خوبی که می کرد را به هیچکس حتی به من نمی گفت. بعد از درگذشت هادی، افرادی از شهرهای مختلف مثل یزد، تهران، خراسان رضوی به منزل ما آمدند و حرف هایی از کارهای خیر او می زدند که میخکوب می شدیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه پرسپولیس همچنان به خانواده هادی نوروزی توجه دارد یا خیر؟ شرح داد: هواداران که همیشه به یاد هادی هستند. هر مدیرعاملی هم که به پرسپولیس آمده، به هر نوعی که بوده سمت ما آمده و دلداری داده است. حتی آقای انصاریفرد شب قبل از دیدار پرسپولیس با استقلال از ما به گرمی استقبال کرد. ان شاءالله که پرسپولیس همیشه پایدار و با صلابت باشد.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، هادی نوروزی کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود که سحرگاه روز نهم مهر 1394 دار فانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارهای خیر هادی نوروزی ما را میخکوب کرد، تشویق هواداران تسکین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای خیر هادی نوروزی ما را میخکوب کرد، تشویق هواداران تسکین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید