کافه پرشین هات، جایی برای ملاقات اهالی هنر و دانش

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، کافه پرشین هات یکی از کافه های جنب دانشگاه هنر تهران است که در این گزارش سری به آن می زنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

کافه پرشین هات، جایی برای ملاقات اهالی هنر و دانش

معرفی

دانشگاه ها و به طور کلی مراکز آموزشی، از جاهایی هستند که این روزها در اطراف آ نها تعداد زیادی رستوران و کافه افتتاح شده و می گردد. در حقیقت این خوردنی فروشی ها، از جاهایی هستند که دانشجوها و دانش آموزها و اهالی فرهنگ برای گذراندن لحظاتی در آرامش به آن ها سر می زنند. دانشگاه هنر تهران در خیابان ولیعصر از جاهایی است که در اطراف آن تعداد زیادی کافه وجود دارد که هر کدام طرافدارهای خود را دارند. اما نزدیکترین کافه به دانشگاه هنر، کافه پرشین هات است که درست در کنار درب اصلی این دانشگاه واقع شده است. مدیر این کافه بسیار خوش برخورد و با سلیقه است و به به روز بودن محصولات کافه و با کیفیت بودن آن ها دقت زیادی می نماید. روبروی این کافه چند چهارپایه رنگارنگ واقع شده است که در هنگام نشستن روی آن ها، علی رغم سادگی شان لحظاتی خوش را برای شما از نشستن در خیابان ولیعصر ایجاد می نماید. در ادامه با تصاویر وبلاگ خبری گردشگری از این کافه همراه باشید.

کافه پرشین هات کجاست؟

کافه پرشین هات در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، مقابل خیابان بزرگمهر، جنب دانشگاه های هنر و امیرکبیر واقع شده است.

موقعیت کافه پرشین هات روی نقشه

امکانات

کافه پرشین هات دارای امکاناتی مثل دیوار حرارتی برای محیط باز، اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، موسیقی زنده، صبحانه، غذای بیرون بر و دسترسی به حمل و نقل عمومی است. ساعت کار کافه هر روز از 7:30 تا 23 است. این کافه در رده قیمتی میان رده واقع شده است.

آیا شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با وبلاگ خبری گردشگری و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "کافه پرشین هات، جایی برای ملاقات اهالی هنر و دانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه پرشین هات، جایی برای ملاقات اهالی هنر و دانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید