500 دستگاه تاکسی صفر کیلومتر در نوبت شماره گذاری

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، قنادان گفت: 500 دستگاه تاکسی به دلیل ارتقای سطح آلایندگی به یورو 5 در نوبت شماره گذاری هستند.

500 دستگاه تاکسی صفر کیلومتر در نوبت شماره گذاری

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خبری گردشگری، علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه عمر فرسودگی ناوگان تاکسیرانی در پایتخت 10 سال است، گفت: 500 نفر از رانندگان ناوگان تاکسیرانی پایتخت در کنار آن که تمام هزینه های مربوط به نوسازی ناوگان تاکسی را پرداخت کردند و شماره شاسی خودرو نیز برای آن ها زده شده است، در نوبت شماره گذاری خودرو هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اضافه نمود: تا پیش از شیوع ویروس کرونا در پایتخت (اسفند 98) کار تحویل خودرو ها در تاریخ مقرر انجام می شد که با شیوع ویروس کرونا تاریخ تحویل خودرو ها تغییر کرد.

قنادان ادامه داد: در کنار شیوع ویروس کرونا ابلاغیه سازمان محیط زیست جهت ارتقای سطح آلایندگی خودرو ها به یورو 5 نیز موجب شد کار شماره گذاری تاکسی ها از سوی پلیس راهور متوقف گردد.

او در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل شماره گذاری تاکسی های تولیدی چه اقدام هایی تا به امروز اجرا شده است؟ گفت: برای حل مشکل شماره گذاری تاکسی های تولیدی با مدیر عامل شرکت ایران خودرو جلسه برگزار کردیم و به تفصیل در این باره صحبت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "500 دستگاه تاکسی صفر کیلومتر در نوبت شماره گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 دستگاه تاکسی صفر کیلومتر در نوبت شماره گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید