آخرین شرایط درمانی حمید سوریان از زبان سخنگوی فدراسیون

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، محمد ابراهیم امامی از مطلوب بودن شرایط عمومی نابغه کشتی جهان پس از مرخص شدن از بیمارستان اطلاع داد.

آخرین شرایط درمانی حمید سوریان از زبان سخنگوی فدراسیون

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خبری گردشگری، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده شش مدال طلای دنیا و یک مدال طلای المپیک در کشتی فرنگی، پس از 6 روز بستری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد، اما از آنجا که نتیجه آزمایش کرونای وی همچنان مثبت است او در قرنطینه خانگی، ادامه درمان خود را دنبال می نماید.

بر همین اساس محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین شرایط درمانی و سلامتی حمید سوریان گفت: خوشبختانه به لطف خدا و دعای خیر هموطنان عزیز، حال عمومی سوریان خوب است، اما با توجه به مثبت بودن دوباره تست کرونا، وی باید در قرنطینه خانگی باشد تا ان شاالله پس از منفی شدن تست و دوره درمانی لازم این نابغه کشتی بتواند بار دیگر در فدراسیون کشتی حاضر گردد.

امامی تاکید نمود: ما در فدراسیون کشتی با جدیت شیوه نامه های بهداشتی را با رعایت کامل دستورالعمل ها در دستور کار داریم چرا که سلامتی همه اهالی کشتی در اولویت برنامه ها واقع شده است و کوشش می کنیم تا ریشه کن شدن این ویروس، تمام نکات بهداشتی را در همه مسابقات، اردوها، نشست ها و ... با وسواس دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین شرایط درمانی حمید سوریان از زبان سخنگوی فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط درمانی حمید سوریان از زبان سخنگوی فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید