امن ترین کشورها کجا هستند؟!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، آشنایی با کشورهای ایمن جهان

طبیعی است که بخواهید در زمان سفر و سرگرمی تان در یک شهر یا کشور دیگر از امنیت کافی برخوردار باشید و در طول اقامت تان دوران آرام، آسوده و خاطره انگیزی را سپری نمایید. بعضی کشورها ذاتا کشورهای شلوغ و پر سر و صدایی هستند که اگر شما در پی آرامش و محیطی آرام هستید نباید به سراغ آنها بروید. در پایین با بعضی از آرام ترین ها آشنا شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

امن ترین کشورها کجا هستند؟!

ژاپن

ژاپن کشوری جالب با فرهنگ و مردم فوق العاده است و یکی از آرام ترین کشورهای جهان محسوب می گردد. مردم ژاپن به خوش اخلاقی و سعی و تلاش شهره خاص و عام هستند. مردم این کشور بیش از مردم سایر نقاط جهان صادق، مودب و دارای رفتار محبت آمیز هستند. آنها بعلاوه بسیار منظم و سازمان یافته هستند و معمولا جامعه شان را مهم تر از خودشان می دانند. این موارد باعث شده است که مردم ژاپن یکی از پیشرفته ترین و پیشرفته ترین جوامع، برترین فناوری و یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان را داشته باشند. هر ساله گردشگران زیادی برای تماشا منظره ها طبیعی و بناهای تاریخی ژاپن به این کشور سفر می نمایند.

نروژ

طبق شاخص صلح جهانی، نروژ از آرام ترین کشورهای جهان است و همچون سایر کشورهای اسکاندیناوی، آمار پایینی در جرم و جنایت دارد. این کشور به واسطه سرمایه گذاری منطقی اش در فراوری نفت، توانسته است طی قرن گذشته به اقتصاد قدرتمندی دست یابد. جای تعجب نیست که نروژ از ثروتمندترین و گران ترین کشورهای جهان باشد.

کانادا

کانادا با برخورداری از یکی از بالاترین سطوح استاندارد زندگی در جهان، از دیگر کشورهای امن و آرام جهان به شمار می فرایند. کانادا به علت اقتصاد پویا، فرصت های شغلی زیاد و البته قابلیت های فرهنگی، مقصد بسیاری از مهاجران جهان می باشد. در سال 1971، کانادا بطور رسمی یک کشور چند فرهنگی شد. در این کشور مردم با فرهنگ های مختلف از تساوی حقوق و آزادی برخوردارند. این امر هر نوع تبعیضی را ریشه کن کرد و سطح احترام متقابل اجتماعی را بالا برد. به گونه ای که وقتی به کانادا سفر می کنید، احساس می کنید در وطن خود نفس می کشید.

افرادی که تازه وارد کانادا می شوند از خدمات رایگان مانند کلاس های یادگیری زبان و کارگاه های آموزشی بهره مند می شوند. به همین علت بسیاری از مهاجران، کانادا را به عنوان مقصد خود بر می گزینند. کانادا بعلاوه معمولا از مناقشات نظامی دوری می جوید و هزینه زیادی در امور نظامی صرف نمی کند. این کشور منظره ها طبیعی زیبایی دارد که سالیانه گردشگران زیادی را روانه کانادا می نمایند.

بلژیک

بلژیک واقعا کشور کوچکی است اما یکی از برترین و آرام ترین کشورهای جهان محسوب می گردد. بروکسل مرکز این کشور از زمان انتها جنگ جهانی دوم به مرکز سیاست جهانی جهان تبدیل شد که درواقع مرکز اتحادیه اروپا نیز می باشد. مردم این کشور از استاندارد بالای زندگی، آموزش با کیفیت و البته سطح بالای خدمات بهداشت و درمان بهره مند هستند. بلژیک با توجه به معماری باشکوه، بناهای تاریخی و هنری یکی از برترین کشورها برای بازدید علاقه مندان به تاریخ است.

منبع: الی گشت

به "امن ترین کشورها کجا هستند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین کشورها کجا هستند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید