آمریکا: تا انتها سال واکسن کرونا را می سازیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، وندی سامونز-جکسون، محقق علمی ارتش ایالات متحده خاطرنشان کرد که دستیابی به واکسن کرونا تا انتها سال و یا شروع سال 2021 کاملاً قابل تصور و شدنی است.

آمریکا: تا انتها سال واکسن کرونا را می سازیم

به گزارش اسپوتنیک وندی سامونز-جکسون، مدیر پروژه های تحقیقاتی بر روی بیماری های عفونی در مرکز فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش آمریکا در یک نشست خبری گفت: بر اساس اطلاعات و نتایج بدست آمده در پروژه تحقیقاتی Warp Speed به یقین ما به هدف (دستیابی به واکسن) دست پیدا خواهیم کرد و به نظر من این منطقی است که انتظار داشته باشیم به واکسن کرونا تا سرانجام سال دسترسی پیدا کنیم.

در حال حاضر بیش از 100 پروژه تحقیقاتی به منظور دستیابی به واکسن کرونا در سراسر دنیا در حال اجرا است و از 11 مه، 8 نمونه از واکسن های مورد تأیید در آزمایشگاه های بالینی بر روی افراد مورد تست قرار گرفته اند.

یک مقام ارشد در نهاد بهداشت ایالات متحده گفت که انجام آزمایشات در مقیاس های وسیع می تواند ما را در دستیابی به واکسن این ویروس در آینده ای نه چندان دور یاری کند. بعضی دیگر از کارشناسان می گویند که احتمال دستیابی به واکسن تا تابستان یا پاییز سال 2021 وجود خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "آمریکا: تا انتها سال واکسن کرونا را می سازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: تا انتها سال واکسن کرونا را می سازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید