آنچلوتی: نیمه اول را به سمپدوریا هدیه دادیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری ، کارلو آنچلوتی گفته که ناپولی نمایش مناسبی در بازی مقابل سمپدوریا نداشت و در نیمه اول بسیار بد بازی کرد.

آنچلوتی: نیمه اول را به سمپدوریا هدیه دادیم

ناپولی بازی با سمپدوریا را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. آنها در دو بازی قبلی هم مقابل لاتزیو و میلان در دقایق ابتدایی گل خورده بودند، هر چند در نهایت توانستند از شکست فرار نمایند اما این بار ناپولی در استادیوم ماراسی نتوانست به بازی برگردد و دو گل گرگوار دفرل و ضربه پشت پای حیرت انگیز فابیو کوالیارلا نتیجه را سه بر صفر کرد.

آنچلوتی گفت: ما کار را مانند دو بازی قبلی شروع کردیم. آن دو بازی را توانستیم برگردانیم اما این بار این اتفاق نیفتاد. ما دوباره با نمایش بدمان نیمه اول را به حریف هدیه دادیم و به ویژه عملکرد ما روی گل اول بد بود. ما یک بر صفر عقب افتادیم، نگران شدیم و زجر کشیدیم.

فکر نمی کنم که احتیاج به تغییرات زیادی داشته باشیم. ما تنها باید بازی ها را با تمرکز بیشتری شروع کنیم. این رفتار فعلی ما پذیرفتنی نیست و ما نمی توانیم به این ترتیب ادامه دهیم.

دفاع ما خیلی عقب نبود، ما از بالا پرس می کردیم اما مشکل این بود که هافبک ها و مهاجمان پرس خوبی انجام نمی دادند.

آنچلوتی در این بازی به شکل غافلگیرنماینده ای مارک همشیک و خوسه کایخون را نیمکت نشین کرد. او گفت: کاش مشکل نبود این دو بازیکن بود، چون در این صورت شکست تقصیر اشتباهات من می شد اما حقیقت این است که رفتار کل تیم بد بود. مدافعان کناری هم بسیار کم در جریان بازی تاثیر گذاشتند.

منبع: ایران ورزشی

به "آنچلوتی: نیمه اول را به سمپدوریا هدیه دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: نیمه اول را به سمپدوریا هدیه دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید