سیلوا دلیل ترجیح دادن سوسیه داد به لاتزیو را شرح داد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، هافبک اسپانیایی سابق تیم فوتبال منچسترسیتی دلیل اینکه چرا در آستانه عقد قرارداد با لاتزیو راهی رئال سوسیه داد شد را اعلام کرد.

سیلوا دلیل ترجیح دادن سوسیه داد به لاتزیو را شرح داد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یکی از سوژه های جنجالی فوتبال اروپا در روزهای اخیر، حرکت عجیب داوید سیلوا در قبال تیم فوتبال لاتزیو بود. در حالی که تا چند روز پیش همه چیز برای عقد قرارداد سه ساله میان او و لاتزیو مهیا شده بود، ناگهان و بدون اعلام قبلی باشگاه سوسیه داد اطلاع داد که با این هافبک اسپانیایی قراردادی دو ساله بسته است.

انتشار این خبر خشم مدیران لاتزیو را به همراه داشت، چرا که آنها از چند روز قبل منتظر پاسخ سیلوا بودند و تمام تماس های شان از سوی این بازیکن 34 ساله بی پاسخ مانده بود. گویا سیلوا در حالی که در آستانه سفر به ایتالیا قرار داشت تا تست پزشکی اش را انجام دهد و قراردادی که از نظر اقتصادی به مراتب بهتر از قراردادش با سوسیه داد بود را امضا کند، از رفتن به ایتالیا منصرف می گردد، اما ترجیح می دهد که این موضوع را به اطلاع مدیران لاتزیو نرساند.

سیلوا که پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی، هفته گذشته به کارش در این تیم سرانجام داد، درباره تصمیمش برای انتخاب سوسیه داد به سایت رسمی این باشگاه گفت: احساس و حال و هوای من بسیار خوب است. بعد از اعلام پیوستنم به سوسیه داد من کلی پیغام محبت آمیز از افراد مختلف دریافت کردم. در این مدت من پیشنهادهای فراوانی دریافت کردم، اما رئال سوسیه داد را انتخاب کردم، چون اوضاع این تیم و عملکردش بسیار خوب است. سبک بازی این تیم به خوبی متناسب شیوه بازی من است. علاوه بر این من سن سباستین را خوب می شناسم. اینجا شهر بسیار زیبا و آرامی است.

سیلوا اضافه نمود: خانواده ام در تصمیم گیری من برای آینده ام نقش داشت. من بازی های رئال سوسیه داد را تماشا کردم و می دیدم که آنها چقدر خوب بازی می نمایند. علاوه بر این، مربی این تیم هم نکات بسیار خوبی را درباره بازی در سوسیه داد به من گوشزد کرد. فکر می کنم که ما در سوسیه داد با این گروه خوب از بازیکنان می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. بازی در این تیم برای من چالشی بسیار زیباست و من بی صبرانه منتظر شروع این چالش هستم.

سیلوا با عقد قرارداد با سوسیه داد فصل آینده پس از 10 سال دوری از لالیگا دوباره در لیگ دسته اول فوتبال کشورش بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیلوا دلیل ترجیح دادن سوسیه داد به لاتزیو را شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلوا دلیل ترجیح دادن سوسیه داد به لاتزیو را شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید