واکنش رسمی برزیلی ها به توافق با سرمربی رئال مادرید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مارکای اسپانیا اخیراً به نقل از منابع خود از چراغ سبز اولیه آنچلوتی به برزیلی ها خبر داده بود.

واکنش رسمی برزیلی ها به توافق با سرمربی رئال مادرید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری فدراسیون فوتبال برزیل اخبار و شایعات اخیر مبنی بر توافق با کارلو آنچلوتی، سرمربی باشگاه رئال مادرید برای راهنمایی تیم ملی بزرگسالان این کشور را تکذیب کرد.

برزیل در پی جانشینی برای تیته است که پس از شکست مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 در ماه دسامبر، به کار خود در تیم ملی این کشور انتها داد. از همان روزهای نخست، نام آنچلوتی به عنوان جدی ترین گزینه برزیلی ها مطرح بود.

سرمربی باتجربه ایتالیایی که از سال 2021 دوباره به نیمکت رئال مادرید برگشت، 28 سال سابقه سرمربیگیری دارد. او طی این مدت راهنمایی تیم های مطرحی چون یوونتوس، آث میلان، چلسی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را به عهده داشته است.

مارکا اخیراً به نقل از منابع خود از چراغ سبز اولیه آنچلوتی به برزیلی ها خبر داده بود. این خبر، توافق طرفین را غیر رسمی دانسته بود. در واکنش به این موضوع فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) گفت که اخبار منتشر شده در روز آدینه مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، سرمربی تازه تیم ملی برزیل شده، بی اساس است و کوشش این فدراسیون برای یافتن سرمربی تازه همچنان ادامه دارد.

گفته می گردد که باشگاه رئال مادرید در حال حاضر برنامه ای برای قطع همکاری زودتر از موعد با آنچلوتی ندارد. قرارداد کارلتو با کهکشانی ها تا سال 2024 اعتبار دارد و گفته می گردد که او نیز از کار در مادرید رضایت کافی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش رسمی برزیلی ها به توافق با سرمربی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی برزیلی ها به توافق با سرمربی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید