احتمال بازگشت حقیقی به لیگ سوئد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بعد از مدت ها دوری از فوتبال و پاسخ منفی علیرضا به پیشنهاد تیم های ایرانی شنیده می گردد او در جهت بازگشت به لیگ سوئد و پوشیدن پیراهن سوندسوال است.

احتمال بازگشت حقیقی به لیگ سوئد

با سوندسوال رفت، با سوندسوال برمی گردد؟

علیرضا حقیقی روزهای تلخی را سپری می نماید. دروازه بانی که در جام جهانی 2014 در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت اما حالا مدت هاست که نه در رده باشگاهی و نه در سطح ملی فعالیتی ندارد. حقیقی از فصل 2012-2011 که به عضویت روبین کازان در آمده تا امروز که حدود 9 سال از آن مقطع می گذرد، فقط 55 بازی باشگاهی انجام داده. یعنی به طور متوسط و به ازای هر فصل 6 بازی. نکته جالب اینکه 12 بازی از این دیدارها را حقیقی در دسته دو پرتغال انجام داده است.

علیرضا حقیقی بعد از نیم فصل بازی در اسکیلستونا و سقوط به لیگ یک سوئد، پیراهن سوندسوال را پوشید اما هرگز به ترکیب اصلی این تیم نرسید. حقیقی آخرین بار در تاریخ 5 نوامبر 2017 (14 آبان 96) درون دروازه اسکیلستونا ایستاد و 3 بار مقابل مهاجمان سیریوس مغلوب گردید.

-

حالا و بعد از مدت ها دوری از فوتبال و پاسخ منفی علیرضا به پیشنهاد تیم های ایرانی شنیده می گردد او در جهت بازگشت به لیگ سوئد و پوشیدن پیراهن سوندسوال است. باشگاهی که آخرین باشگاه حقیقی نیز محسوب می گردد. حقیقی در می 2018 از سوندسوال جدا شده بود و حالا این احتمال وجود دارد که دوباره با پیراهن این باشگاه سوئدی به فوتبال برگردد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "احتمال بازگشت حقیقی به لیگ سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت حقیقی به لیگ سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید