بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم، تنها تیمی که برزیل را اذیت کرد، ما بودیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی پیش رو بدرخشد و روی سکوی اول یا دوم بایستد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم، تنها تیمی که برزیل را اذیت کرد، ما بودیم

مصطفی کیانی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خبری گردشگری درباره شرایط این تیم گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم. چون در لیگ حضور داشتیم، بدن ها آماده است و فقط احتیاج به هماهنگی داریم که در اردوی دو هفته ای پرتغال می توانیم به خوبی برای جام بین قاره ای آماده شویم.

وی در خصوص اینکه تنها رقیب ایران برزیل است و آیا این بار توانایی شکست آنها را داریم یا نه، گفت: تمام تمرین مان را برای شکست برزیل انجام می دهیم. در این تورنمنت هم بازیکنان با تجربه ای چون حسن عبداللهی، فرید بلوک باشی و مهران مرشدی زاده را در اختیار نداریم. امیرحسین اکبری هم مصدومیت دارد که امیدوارم به این تورنمنت برسد، اما در هر صورت تمام کوشش مان را برای شکست برزیل انجام می دهیم. در تورنمنت سال گذشته هم تنها تیمی که توانست مقابل برزیل بایستد و این تیم را خسته کند، ما بودیم. امیدوارم در این تورنمنت آنها را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد اینکه هدف این تیم جام جهانی است و آیا با تغییر نسل می توان در جام جهانی موفق شد، اظهار داشت: تورنمنت های خوبی تا جام جهانی داریم. هم جام بین قاره ای داریم و هم قهرمانی آسیا که مقدماتی جام جهانی است. امیدوارم جوانان ما پخته شوند که اتفاقاً بازیکنان بسیار خوبی هم هستند. دوره قبلی جام جهانی روی سکوی سومی رفتیم و امیدوارم این بار با هدفی که داریم اول یا دوم شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم، تنها تیمی که برزیل را اذیت کرد، ما بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم، تنها تیمی که برزیل را اذیت کرد، ما بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید