افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، با ادامه گسترش کرونا در فرانسه و اعمال محدودیت های قرنطینه، شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 در این کشور نزدیک به 15 هزار نفر رسیده است.

افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، به نقل از خبرگزاری رویترز، نهاد بهداشت عمومی فرانسه خاطرنشان کرد که شمار تلفات بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه از زمان شیوع این ویروس با سرعت کمی افزایش یافته است. این نهاد بهداشتی هم چنین اضافه کرد که قرنطینه کشور اولین اثرات خود را گذاشته است و کم کم هویدا خواهد شد.

نهاد بهداشت عمومی فرانسه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که آمار و اطلاعات ثبت شده این مسئله را تأیید می نمایند که همه گیری و شیوع این ویروس در کشور ما هم چنان ادامه دارد و به شدت در حال آسیب رساندن به ما است.

این نهاد هم چنین خاطرنشان کرد که تمهیدات قرنطینه ای، اعمال قوانین عبور و مرور در خیابان ها، فاصله گذاری اجتماعی به اندازه حداقل 1 متر از اقداماتی است که به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان در کشور منجر شده است و این از اولین اثرات قرنطینه و اقدامات مقابله ای ما برای مبارزه با کروناست.

شمار قربانیان کرونا در فرانسه با ثبت 561 فوتی دیگر به 14 هزار و 393 تن افزایش یافته است.

نهاد بهداشت عمومی فرانسه خاطرنشان کرد که هوشیار بودن در این مواقع بسیار مهم است تا از ابتلا به این بیماری جلوگیری گردد، تعداد بسیار زیادی از هموطنانمان هنوز هم در بیمارستان ها درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار قربانیان کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید