بنتو: بازی با ایران و استرالیا بهترین فرصت برای محک بازیکنان است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، من این نفرات را دعوت کرده ام که در فرصت پیش رو در اردو آنها را محک بزنم تا اینکه بخواهم آنها را برای همیشه فراموش کنم.

بنتو: بازی با ایران و استرالیا بهترین فرصت برای محک بازیکنان است

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی در خصوص دعوت از بازیکنانی مثل کیم لی جئونگ هیوپ که بازتاب زیادی در رسانه های کره داشته،گفت: وقتی بازیکنان را دعوت می کنم به کیفیت آنها نگاه می کنم نه لیگی که در آن بازی می کنند.لیگ برتر، جی لیگ و ... فرقی برای من نخواهد داشت، برای من مهم توانایی بازیکنان است.

وی در حالی از لی حمایت کرد که این بازیکن آخرین بازی اش در تیم ملی را یک سال و نیم پیش مقابل کلمبیا انجام داد. بنتو در این باره گفت: ما مدت ها او را در اختیار نداشتیم اما عملکرد او را زیر نظر داشتیم. احساس من این است او دوباره می تواند به تیم ملی کره جنوبی کمک کند.

بنتو در خصوص فهرست جدید تیم ملی کره به وبلاگ خبری گردشگری گفت: هر مربی می خواهد بهترین ها را در اختیار داشته باشد و من هم بر همین مبنا بهترین بازیکنان را انتخاب کردم.من این نفرات را دعوت کرده ام که در فرصت پیش رو در اردو آنها را محک بزنم تا اینکه بخواهم آنها را برای همیشه فراموش کنم. بازی های محبت آمیز با ایران و استرالیا به دلیل محدودیت هایی که برای در اختیار داشتن بازیکنان در بلند مدت وجود دارد فرصتی است که نفراتمان را در اختیار داشته باشیم تا آماده شوند. ما تا زمان بازی های مقدماتی جام جهانی آینده فرصت کمی داریم و این بهترین فرصت است که بازیکنان را در بازی های محبت آمیز محک بزنیم. لی هم یکی از این پروژه های من است که در این بازی ها باید محک بخورد.

در ادامه از بنتو سوال کردند که تا شهریور ماه آینده لیست 25 نفره چقدر تغییر خواهد داشت که وی گفت:تغییرات زیادی نداریم اما این حرف من نباید باعث این برداشت شود که ما به نفرات جدید فرصتی نخواهیم داد. درهای تیم ملی کره به روی ستاره ها باز است، هر چند هر بازیکنی در چارچوب خاص به تیم ملی دعوت می شود. امیدوارم تا فرا رسیدن زمان بازی های اصلی در راه جام جهانی تیم ملی قدرتمندی بسازیم.

این دیدار روز 11 ژوئن(21 خرداد ماه) در سئول برگزار خواهد شد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "بنتو: بازی با ایران و استرالیا بهترین فرصت برای محک بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو: بازی با ایران و استرالیا بهترین فرصت برای محک بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید