تارا با رنگ های سفارشی عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، زیبایی بدنه خودرو برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو و به اصطلاح ماشین باز ها، مسئله بسیار با اهمیتی است. البته رنگ درخشان و بدنه ای بدون خط و خش زیبایی خودرو را چندین برابر می نماید و این موضوعی است که کمتر کسی می تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد؛ از این رو، هم زمان با رشد صنعت خودروسازی در دنیا، هرساله محصولاتی در این حوزه در جهت جلب رضایت علاقه مندان به خودرو فراوری می گردد.

تارا با رنگ های سفارشی عرضه خواهد شد

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تقاضای بازار و تکریم مشتریان، در نظر دارد خودروی تارا را با رنگ های سفارشی نظیر نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، قهوه ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه ای متال فراوری کند. این خودروی سفارشی پس از فراوری به وسیله لایه ای از نانو سرامیک پوشش داده می گردد که این اقدام موجب محافظت و افزایش مقاومت رنگ خواهد شد.

این خدمت نو به وسیله شرکت آپکو از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد گرفت. متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام یا واریز وجه دعوتنامه با پرداخت مبلغی مازاد بر قیمت خودرو، از میان رنگ های سفارشی اعلام شده، رنگ دلخواه خودروی خود را به همراه پوشش نانو سرامیک معین نمایند. به این ترتیب، خاص بودن رنگ خودرو به همراه پوشش نانو سرامیک آن در فاکتور ارائه شده به مشتریان ثبت و به وسیله آپکو ضمانت می گردد.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو یا گلس کوتینگ، نوعی پلیمر مایع است که روی بدنه خودرو ریخته می گردد و پس از ترکیب شدن با رنگ خودرو، منجر به ایجاد لایه ای هیدروفوبیک روی سطح بیرونی رنگ بدنه می گردد که خاصیت آب گریزی دارد. این خاصیت باعث محافظت بیشتر از بدنه خودرو در مقابل گرد و غبار می گردد و نمای ظاهری خودرو را براق و شفاف نگه می دارد.

ذرات ریز نانو موجود در این مایع بی رنگ هنگام ترکیب شدن با رنگ خودرو، معایب رنگ بدنه را ترمیم و در صورت وجود هرگونه خط و خش، آنها را ناپدید می نماید. پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو که اولین بار برای تیونیگ خودرو های گران قیمت و لوکس از آن استفاده شده، در مقایسه با مواد موجود در پولیش های معمولی از دوام بیشتری برخوردار است.

آگهی های خرید و فروش تارا

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ خبری گردشگری بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تارا با رنگ های سفارشی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا با رنگ های سفارشی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید