تداوم فرایند سریع افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، 4قربانی دیگر کرونا در 24ساعت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 538 نفر اطلاع داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 بیمار جان خود را از دست داده اند.

تداوم فرایند سریع افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، 4قربانی دیگر کرونا در 24ساعت

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 557 بیمار در بیمارستان های تعیین کرونا بستری هستند، مطرح کرد: از این تعداد 168 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 26 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 33 هزار 617 نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 721 رپید تست اجرا شده که 24 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی و از 980 نمونه pcr اجرا شده 47 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و باشت بود.

وی اضافه کرد: از 4368 دوز واکسن تحویل داده شده به دانشگاه (شامل واکسن های اسپوتنیک، سینوفارم و بهارات) طی سه مرحله به کادر بهداشت و درمان و افراد واجد شرایط تزریق شده است(تزریق 100 درصد) و از 5600 دوز واکسن آسترازنیکا که از دیروز آغاز شده، 477 دوز تزریق شده است که درصد واکسیناسیون تزریقی در استان، دانشگاه علوم پزشکی را جز دانشگاه های برتر در تزریق واکسن در زمان های معین شده قرار داده است که از زحمات همکاران بهداشتی و بیمارستانها تشکر و قدردانی می گردد.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه اعلام کرد: ان شاءالله در هفته آینده برای بیماران خاص و صعب العلاج و دارای بیماری زمینه ای واکسیناسیون آغاز خواهد شد و بتوانیم درصد بالایی از مردم واجد شرایط را با واکسیناسیون، در آنها ایمنی ایجاد کرد و جلوی خیزهای بعدی بیماری گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تداوم فرایند سریع افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، 4قربانی دیگر کرونا در 24ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم فرایند سریع افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، 4قربانی دیگر کرونا در 24ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید