تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از میزبانی چابهار در مسابقات صحرانوردی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، هاشم صیامی از میزبان و عوامل برگزاری رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور تشکر و قدر دانی کرد.

تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از میزبانی چابهار در مسابقات صحرانوردی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در پی برگزاری رقابت های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی چابهار، هاشم صیامی طی پیامی از میزبانی کامل و شایسته هیات دو و میدانی این استان و همچنین از تمام عوامل برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر کرد.

صیامی با اشاره به حدیث شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق افزود: تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه دوومیدانی تلاش می کنند را بر خود واجب می دانم. این رشته گسترده که بعنوان ورزش پایه و مادر و همچنین ورزش اول المپیک شناخته می شود، بدون انجام کار گروهی پیروز نخواهد بود.

او ضمن ارزشمند شمردن میزبانی چابهار گفت: وقتی صحبت از سیستان و بلوچستان به میان می آید هموطنان مرز نشین، پرتلاش و غیورکه سمبل مقاومت و سرزمین مردان مرد و پهلوانان نامی سرزمینمان هستند تداعی می شود، اما بسیار خوشحالم که این استان زیبا به رغم تمام سختی ها میزبان یکی از مهم ترین رویدادهای کشورمان در دو بخش زنان و مردان شد و به بهترین شکل ممکن و آبرومندانه مهمان داری کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: جا دارد بابت این میزبانی شایسته و درخور شان استان پهناور سیستان و بلوچستان از آقای ادهم کرد(مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان)، خانم شهرکی(معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری چابهار)، آقای ایرج رستم زهی (رئیس هیات دوومیدانی استان)، امیری (رئیس اداره ورزش و جوانان) و جمعی از مسئولان محلی شهرستان چابهار کمال تشکر را داشته باشم. این میزبانی نه تنها تاثیر بسزایی در رشد دو و میدانی کشور خواهد داشت بلکه بار دیگر این رشته را به هموطنان عزیز آن استان معرفی کرد که ارزش این کار در بیان نمیگنجد.

او در پایان گفت: همچنین سپاسگزارم از زحمات عوامل برگزاری از جمله شهرام شهبازی (مسئول کمیته مسابقات)، عباس فتحی (مسئول کمیته آموزش)، پریسا بهزادی (نایب رییس زنان)، یوسف دهمیری (رئیس هیات دو و میدانی شهرستان چابهار) و از قهرمانان خوش نام و نشان کشور، داوران پرتلاش و زحمتکش این رشته که در هرچه بهتر شدن این مسابقات اعم از طراحی جهت، استاندارد برگزار شدن رقابت و داوری عادلانه و درست از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رقابت های صحرانوردی قهرمانی کشور دوومیدانی حواشی زیادی داشت؛ پس از این مسابقات به نفرات برتر روبالشتی داده شد که فدراسیون دوومیدانی هم پس از این ماجرا به سه نفر برتر به ترتیب پنج، سه و دو میلیون تومان جایزه اهدا کرد. همچنین برخی از ورزشکاران از شرایط تغذیه در جریان مسابقات انتقاد کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از میزبانی چابهار در مسابقات صحرانوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از میزبانی چابهار در مسابقات صحرانوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید