سجادی: شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خیرین در مدرسه سازی، مسجدسازی، بهداشت، درمان و بیمارستان فعال هستند اطلاع داد به زودی شورای مالی وزارت ورزش شکل خواهد گرفت.

سجادی: شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می گردد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی که امروز 22 آبان به لرستان سفر نموده است در جمع وبلاگ خبری گردشگری، اظهار کرد: سد حوضیان یک فضای زیبا برخواسته از طبیعت فضای مناسب برای ورزش های آبی و قایقرانی هست.

وی با بیان اینکه در سد حوضیان الیگودرز چند روز پیش تیم ملی قایقرانی اینجا اردو داشته اند، اضافه نمود: استفاده از منابع دولتی فرایند کار را یک میزان محدود می نماید و در تکمیل پروژه ها نیازمند زمان و وقت خواهیم شد. بنابراین در بخش پروژه ها راه مناسب این است که به وسیله مشارکت های مردمی یاری بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: این راهی است که الآن در جهان طی می گردد و بخش مهمی از رسالت ورزش منهای زیرساخت ها که همه جا زیرساخت ها وظیفه دولت و حاکمیت هست مردم به یاری ورزش می آیند و به صورت خودجوش یاری می نمایند.

سجادی اضافه نمود: خیلی از کشورهای پیروز در المپیک را سراغ دارم، کمیته های المپیک آن ها بودجه دولتی ندارند خیلی از بخش های ورزشی آن ها که ما از منابع دولت برای آن استفاده می کنیم خود مردم یاری می نمایند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما خیرین را در مدرسه سازی، مسجدسازی، بهداشت، درمان و بیمارستان داریم و به همین علت هم کارگروه تشکیل داده ام، هم مشاورینی در امور مالی دعوت به همکاری کردم و به زودی شورای مالی ما شکل خواهد گرفت.

سجادی اظهار کرد: مباحث اندیشه ورزی در مباحث اقتصاد ورزش را آغاز خواهیم کرد در دو حوزه، اندیشه ورزی در حوزه جوانان و اندیشه ورزی در حوزه ورزش و مباحث مالی و مشارکت های مردمی که در دستور کار هست، فعالیت خواهیم کرد و در چند روز آینده جلسه آن را تشکیل خواهیم داد.

وی توضیح داد: یکی از ویژگی های سفر به استان ها این است که از نزدیک ظرفیت های هر استان، چالش ها، نواقص و کمبودهای آن ها را شناسایی و در راستای برطرف آن ها تصمیماتی گرفته می گردد.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: اهمیت دادن به مقوله ورزش بانوان یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است که مورد تأکید رئیس جمهوری قرار گرفته است.

سجادی تأکید کرد: با گذشت بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ما باید کوشش کنیم که ورزش بانوان را مستقل و خودکفا کنیم.

وی ادامه داد: کوشش می کنیم که سایت قایقرانی را در سد حوضیان الیگودرز راه اندازی کنیم تا تیم ملی قایقرانی کشور بتواند از این ظرفیت مناسب با تدابیر فنی استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سجادی: شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید