اخبار اقتصادی

قابلیت کشف پذیری بازی ها مسئله ای است که هرگز حل نخواهد شد

تقریباً 20 سال است که استیم از یک سیستم پچ کردن اتوماتیک برای بازی های وَلو به یک فروشگاه دیجیتال برای شرکت های شخص ثالث تبدیل شده است. استیم منادی ورود واقعی عصر توزیع دیجیتالی بازی ها شد که سال ها پیش پیش بینی می شد. خوب یا بد، اکنون همه ما در آینده ای...

8 فروردین 1403

پشت پرده انتقال طارمی به میلان

یکی از مهمترین سوژه های نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری کوشش دو باشگاه میلانی برای خرید مهدی طارمی بود. ابتدا میلان بود که برای خرید ستاره ایرانی پورتو اقدام کرد اما در نهایت مبلغ درخواستی پورتو باعث شد تا آنها از انجام این انتقال منصرف شوند و پس از...

30 مرداد 1402

شرایط نو گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور ، مدت زمان تردد خودروهای ورود موقت چند ماه شد؟

گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات تازه گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اظهار داشت که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

21 تیر 1402

سیر صعودی قیمت ها در مرکز مبادله، دلار 42هزار و 306 تومان شد

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42هزار و 306 تومان و نرخ حواله دلار 38هزار و 460 تومان اعلام شد.

13 اردیبهشت 1402

این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: فونیکس آریزو 8، سدان لوکس و پر آپشن تازه مدیران خودرو برای بازار ایران است. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات فونیکس آریزو 8 آشنا خواهیم شد.

10 اردیبهشت 1402

جزئیات تفاهم نامه شهرداری و وزارت صمت ، زاکانی : سهم حمل و نقل عمومی در جا به جایی های شهری 25 درصد است

شهردار تهران گفت: ما در پی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در شهر تهران هستیم. اکنون 75 درصد رفت وآمدهای سطح شهر با خودروهای شخصی صورت می پذیرد و سهم ناوگان حمل ونقل عمومی در جابه جایی های درون شهری 25 درصد است.

16 فروردین 1402

جزایر قناری (Canary Islands) کجاست و چرا به این نام شناخته شده است؟

جزایر قناری به عنوان مرکز آفتابی اروپا شناخته می شوند و دمای ملایم و طیف وسیعی از جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است. در واقع 5 جزیره از 7 جزیره آن به عنوان ذخیره گاه زیست کره معرفی شده اند. همینطور این مجمع الجزایر دارای چهار پارک ملی است. سواحل آن از...

25 اسفند 1401

هفته پایانی اسفند چیزی گران نشد؟

قیمت کالا های اساسی در بازار در هفته پایانی سال 1401 تا حدودی تثبیت شده است.

22 اسفند 1401

تصاویر ، گرانترین شاسی بلند چینی بمب نو بازار تهران؟

گرانترین شاسی بلند چینی پس از رونمایی در این کشور بزودی به بازار ایران می آید؟ این پرسشی است که بازار خودرو منتظر پاسخ آن به وسیله مدیران خودرو می ماند. شرکتی که سال قبل با رونمایی از ماشین لاکچری تیگو 8 خبرساز شد. اگرچه آن خودرو همین حالا در بازار تهران...

13 اسفند 1401

هیچ جای جهان برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران، مصطفی رنجبر پیش ازظهر چهارشنبه در همایش رویداد تقاضامحور در آمل با اشاره به اینکه این همایش تا به امروز در بیش از 20 استان کشور برگزار شده است، اضافه کرد: تا خاتمه سال در تمامی استان ها برپا می گردد.

10 اسفند 1401

همه آنچه باید در خصوص ساندویچ پانل دیواری بدانید!

40 سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که ظرف مدتی کوتاه، ساندویچ پانل دیواری به یکی از اصلی ترین متریال های ساختمانی تبدیل گردد و ماهیت دیوار را به عنوان یک جداره ساختمانی برای همواره تغییر دهد.

13 بهمن 1401

30 ایده کادو ولنتاین برای آقایان و پسرها با قیمت مناسب در سال 2023

کادوی روز ولنتاین چی برای آقایان چی بخربم؟ ولنتاین روز عشق و قدردانی از کسی که دوستش دارید و روز هدیه های مجذوب کننده و ابزار علاقه کردن است. روزی برای مرور همه خاطرات شیرینی دو نفره و یادآوری این موضوع که چقدر هم را دوست دارید. خریدن یک کادوی مجذوب کننده...

4 بهمن 1401

پشت پرده تور های 8 تا 80 میلیون تومانی جام جهانی

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران می گوید: تور جام جهانی که با قیمت چهل یا پنجاه میلیون و حتی 80 میلیون تومان و حتی کمتر از این مبالغ تبلیغ شده است، وجود خارجی ندارد و این نرخ ها در حقیقت پیش پرداخت و یا قسط اولیه این تور ها است.

28 آبان 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

واردات تراشه چین 12.4 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این کاهش در حالی اتفاق می افتد که تنش میان چین و آمریکا افزایش یافته و کمبود تراشه در مقیاس جهانی ادامه دارد. براساس آمار، این کشور آسیایی در سپتامبر 2022 میلادی 47.6 میلیارد تراشه وارد کرد، حال آنکه این شاخص در سپتامبر...

3 آبان 1401

هیوندای موتور افول می نماید

سود خالص هیوندای موتور در سه ماهه سوم، سه درصد کاهش می یابد و بسیار پایین تر از برآوردهاست.

2 آبان 1401

تسهیلات کشاورز کارت پرداخت نشده است

رییس کمیسیون مالی مجلس گفت: علی رغم کوشش و پی گیری های صورت گرفته تسهیلات 50 میلیونی کشاورز کارت در استان کرمان پرداخت نشده است.

1 آبان 1401

عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت

دیجیاتو نوشت: ماسک ادکلن جدیدی با نام Burnt Hair را به فروش می رساند که 100 دلار قیمت دارد و تا به امروز 10 هزار بطری از آن فروخته است.

21 مهر 1401

پول لوکادیا را زودتر بدهید، او تمرکز ندارد!

این روز ها اخباری مبنی بر تأخیر در پرداخت دستمزد یورگن لوکادیا برترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری به گوش می رسد. عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس در این رابطه می گوید: بر کسی پوشیده نیست که باشگاه پرسپولیس هم مثل اغلب باشگاه های ما با مسائل تحریم و مسائل دیگر...

19 مهر 1401

واکنش چین به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران، گفت که کشورش با تحریم های غیرقانونی آمریکا و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها مخالف است.

17 مهر 1401
تعداد: (363)