خرید خانه در قبرس شمالی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مزایای فراوان و آسانی خرید ملک در قبرس شمالی باعث شده تا این روزها افراد زیادی این کار را انجام دهند. شما نیز به آسانی می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به خرید آپارتمان و ملک در قبرس شمالی اقدام کنید.

خرید خانه در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی سالیان سال هست که مقصدی مجذوب کننده برای سرمایه گذاران سراسر دنیا بوده است. اگرچه قبرس شمالی از ثروت کمتری نسبت به قبرس جنوبی برخوردار است، اما با رشد مالی در سال های اخیر، همه منطقه ها قبرس شمالی شاهد پیشرفت اساسی در زیرساخت ها بوده اند. همین موضوع باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی در سال های گذشته به خرید آپارتمان و ویلا در قبرس شمالی روی بیاورند. جالب است بدانید که با خرید املاک در این کشور، امکان درخواست برای اخذ اقامت قبرس شمالی برای شما و خانواده تان فراهم خواهد شد. اگر شما هم قصد خرید ملک یا خرید آپارتمان در قبرس شمالی را دارید، تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

کشور قبرس شمالی با 3354 کیلومتر مربع مساحت و به علت گستردگی سواحل و مسیرهای کوهستانی و بکر از زیبایی طبیعی تری نسبت به جنوب جزیره برخوردار است. طی دو سال گذشته سرمایه گذاری های گسترده در این کشور باعث افزایش 25 درصدی قیمت ملک و آپارتمان در بعضی منطقه ها شده است؛ اما با این وجود قیمت خرید مسکن و ملک همچنان به طرز چشمگیری ارزان تر از املاک مشابه در قبرس جنوبی است. جالب است بدانید که اجاره و خرید آپارتمان در قبرس شمالی بسیار آسان، ارزان و به طورکلی بدون دردسر است. اما اگر از تصمیم برای زندگی در این کشور اطمینان ندارید، ما به شما توصیه می کنیم که به صورت حضوری به این کشور آمده و شرایط را به دقت مورد آنالیز قرار دهید. البته این شرکت هم به صورت رایگان از ابتدای راه تا نهایی شدن تصمیمتان کنارتان خواهد بود. در ادامه این مقاله با بیشتر اطلاعات مورد نیاز دراین باره آشنا خواهید شد.

آیا خرید ملک در قبرس شمالی منطقی است؟

به علت شرایط کشور و مزایای سرمایه گذاری مجذوب کننده تعداد افرادی که علاقه مند خرید آپارتمان و خانه در قبرس شمالی هستند رو به افزایش است. یکی از اصلی ترین علل این موضوع، سهولت مراحل قانونی آن است. بهتر است بدانید که خرید و فروش ملک و اجاره آن در قبرس شمالی به پوند است و عایدی خوبی از این راه به دست می آورید. در سال 2021 کشور قبرس شمالی از طرف مجله فوربز به عنوان برترین مقصد برای سرمایه گذاری و خرید ملک انتخاب شد. خبر خوب دیگر اینکه شما به عنوان یک سرمایه گذار، می توانید اقامت موقت این کشور را دریافت کنید و بعلاوه یک حساب بانکی نیز در این کشور داشته باشید.

شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی 2022؟

خرید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی شرایط خیلی پیچیده ای ندارد. با داشتن یک پاسپورت معتبر و گواهی عدم سوء پیشینه، شما حق خرید خانه و سرمایه گذاری در این کشور را خواهید داشت. براساس قانون این کشور، زمانی که یک فرد خارجی خانه یا آپارتمانی خریداری کند، و یا حتی با پرداخت یک سوم قیمت کل ملک، می تواند اقامت موقت کشور قبرس شمالی را دریافت کند. به طورکلی هر فرد خارجی اجازه خرید یکی از این موارد را دارد: یک واحد ملک یا یک واحد ویلایی یا یک دونوم قبرس شمالی که معادل با 1338 مترمربع زمین است. اما اگر قصد خرید بیشتر از این اندازه را داشته باشد، اگرچه قولنامه رسمی خواهد داشت، اما باید نیم درصد مالیات را پرداخت نموده و بعلاوه یک توضیح روی سند خواهد آمد که این ملک در اداره ثبت اسناد تنها به وسیله این فرد قابل معامله است.

قیمت خانه در قبرس شمالی

در کل هزینه خرید خانه در قبرس شمالی بسیار مناسب تر و ارزان تر از کشورهای اروپایی است. شما برای خرید خانه و ملک در قبرس شمالی ابتدا لازم هست با شرکت های معتبری مانند ما که مشاوره کامل و دقیق در اختیارتان قرار می دهند، در این حوزه مشورت کنید. به علت متغیر بودن قیمت آپارتمان و ملک در منطقه ها مختلف این کشور، شاید نتوان قیمت دقیقی برای خرید گفت، اما شما حداقل به 50000 پوند نیاز خواهید داشت. البته این مبلغ با توجه به ارزش ملک و متراژ آن متغیر است.

هزینه های اضافی خرید خانه در قبرس شمالی

در زمان خرید خانه در این کشور، شما به عنوان یک فرد خارجی باید هزینه های جانبی دیگری بپردازید. این هزینه ها شامل نیم درصد از ارزش کل مبلغ ملک، هزینه باز کردن پرونده مالیاتی شخص (تا 21 روز بعد از عقد قرارداد)، بین 3 تا 6 درصد هزینه سند زدن در اداره اسناد، 5 درصد مالیات بر خرید (هنگام سند زدن)، بین 1500 تا 3000 پوند هزینه انشعابات که یک تا دو ماه قبل از تحویل کلید پرداخت می گردد، 4500 لیر هزینه نصب آب و برق، شارژ ماهانه شهرک و یا ساختمان.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

همان طور که دانستید، خرید آپارتمان و ملک در کشور قبرس شمالی ، بسیار راحت تر از کشورهای اروپایی است. ما در این قسمت شما را با مراحل خرید یک ملک در این کشور آشنا خواهیم کرد.

  • ابتدایی ترین کاری که باید انجام دهید، باید با مشاورین حقوقی و شرکت های معتبر و فعال در این زمینه در کشور قبرس شمالی مشورت کنید.
  • ودیعه رزرو ملک، چیزی حدود 1000 تا 2000 پوند است که شما این مبلغ را باید به شرکت سازنده بپردازید.
  • پس ازاینکه تصمیم شما نهایی شد، یک سوم از کل مبلغ ملک را پرداخت نموده و بین شما و شرکت سازنده قرارداد امضا خواهد شد و خریدتان نهایی می گردد. اصولا از زمانی که رزرو را انجام می دهید، تا یک ماه فرصت خرید ملک را دارید.
  • با توجه به بودجه خود شما می توانید با مشورت ملکی را انتخاب کنید که از لحاظ قانونی و مالیاتی مسئله ای نداشته و مدارک کامل را داشته باشد.
  • شما می توانید به سه حالت قرارداد خرید را امضا کنید: به طور الکترونیکی، حضوری و یا با دادن وکالت به مشاورین ما یا افراد نزدیک خود تا به صورت حضوری این کار را انجام دهند. اما در حالت کلی تحت هر شرایطی هم که باشد، نیم درصد از کل مبلغ ملک بابت باز کردن پرونده مالیاتی باید نهایتا تا 21 روز بعد از امضای فیزیکی قرارداد پرداخت گردد.
  • پس از دریافت کلید، مالک نو ملک باید هزینه های جانبی دیگر که در بالا به آن ها اشاره شد، را پرداخت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرآیند و نحوه خرید ملک در کشور قبرس شمالی و مشاوره با شماره واتساپ 55 32 845 533 90+ تماس بگیرید یا به سایت گروه مشاوره اقامت و خرید ملک در قبرس شمالی مراجعه کنید:

www.goghebres.ir

منبع: چمدان

به "خرید خانه در قبرس شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در قبرس شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید