جشنواره غذاهای سنتی در هتل دنیا گردی یاسوج برگزار گردید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، جشنواره آشپزی (غذاهای سنتی) به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه 17 شهریور در هتل دنیا گردی یاسوج برگزار گردید.

جشنواره غذاهای سنتی در هتل دنیا گردی یاسوج برگزار گردید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه و بویر احمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان هدف از برگزای این جشنواره را ترویج فرهنگ آشپزی به ویژه غذاهای سنتی، تغذیه سالم دربین خانواده ها و ایجاد شور و نشاط بین مردم خاطرنشان کرد و گفت: در این جشنواره شرکت کنندگان انواع غذاها محلی خود را به نمایش گذاشتند.

باقری توضیح داد: امروزه غذا به عنوان یکی از عناصر ویژه گردشگری مورد توجه قرار گرفته و با توجه به غذاهای سنتی و بومی محلی هر منطقه، آن منطقه تبدیل به مقصد گردشگری می گردد.

دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه بویراحمد اضافه کرد: در این جشنواره انواع غذاهای سنتی (دمپخت گوشتی ،آش دوغ ،مرغ شکم پر محلی، نان کلک و...) عرضه گردیده است.

او با بیان اینکه این جشنواره با حضور داوران مجرب و ملی برگزار گردیده است اظهارکرد: نفرات برتر توسط داوران انتخاب و از آنها تجلیل خواهند شد.

منبع: میراث آریا

به "جشنواره غذاهای سنتی در هتل دنیا گردی یاسوج برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره غذاهای سنتی در هتل دنیا گردی یاسوج برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید