حاشیه دیدار پارس جنوبی - پرسپولیس، بی نظمی و ناهماهنگی در استادیوم تختی، درخواست عجیب طرفداران جمی از بازیکنان این تیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، طرفداران جمی درخواست عجیبی از بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی داشتند.

حاشیه دیدار پارس جنوبی - پرسپولیس، بی نظمی و ناهماهنگی در استادیوم تختی، درخواست عجیب طرفداران جمی از بازیکنان این تیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ خبری گردشگری، دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در حالی از ساعت 21:30 امشب در استادیوم تختی جم شروع خواهد شد که بیش از 15 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند و مشتاقانه در انتظار شروع مسابقه هستند.

اتوبوس دو تیم ساعت 20 وارد استادیوم تختی جم شد. نکته قابل توجه اینکه موقع خروج بازیکنان جم از اتوبوس، تماشاگرانی که نزدیک آنها بودند با لهجه شیرین جمی از آنها می خواستند به پرسپولیس ببازند تا این تیم قهرمان گردد.

صندلی روبه روی زمین را تماشاگران زردپوش پارسی به اشغال خود در آوردند، اما سکوهای پشت و کنار دروازه در اختیار طرفداران پرسپولیس است.

تماشاگران پرسپولیس سرود قهرمانی را در استادیوم تختی جم سر دادند.

بی نظمی و ناهماهنگی بین مسئولان یگان ویژه و هیئت فوتبال جم بیداد می کرد، از این جهت که کلید صندلی وبلاگ خبری گردشگری یک ساعتی مفقود شده بود و اصحاب رسانه در استادیوم سرگردان بودند. نکته عجیب تر اینکه وقتی آنها توانستند به این صندلی ورود نمایند با حضور تماشاگران زیادی در این صندلی روبرو شدند!

وبلاگ خبری گردشگری از نیروهای یگان ویژه خواستند، افراد غیرخبرنگار را از صندلی بیرون نمایند، اما به خواسته آنها توجه نشد!

وبلاگ خبری گردشگری بعد از سرگردانی در استادیوم نزد سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ رفته و از او یاری دریافتد تا اینکه مسئول برگزاری مسابقات با حضور در صندلی وبلاگ خبری گردشگری تمام افراد غیرخبرنگار را از آنجا بیرون نموده و وبلاگ خبری گردشگری و اصحاب رسانه توانستند بعد از یک ساعت در صندلی خود مستقر شوند.

صندلی وبلاگ خبری گردشگری فاقد اینترنت، پریز برق و امکانات اولیه بود. وبلاگ خبری گردشگری حتی در صورت درگیری احتمالی تماشاگران دو تیم نیز به خاطر قرار دریافت در میان آنها از امنیت جانی برخوردار نیستند.

زمان پخش اذان مغرب در استادیوم طرفداران زیادی افطار کردند، تا صحنه های قشنگی در استادیوم رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار پارس جنوبی - پرسپولیس، بی نظمی و ناهماهنگی در استادیوم تختی، درخواست عجیب طرفداران جمی از بازیکنان این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار پارس جنوبی - پرسپولیس، بی نظمی و ناهماهنگی در استادیوم تختی، درخواست عجیب طرفداران جمی از بازیکنان این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید