حضور کارآفرینان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت در اهواز

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال با حضور فعال اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در اهواز گشایش یافت.

حضور کارآفرینان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت در اهواز

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، این دو نمایشگاه باهدف ایجاد پیوند میان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شامگاه چهارشنبه ششم شهریورماه 98 با حضور کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و سید نورالله حسن زاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز افتتاح شد.

در این نمایشگاه، اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با برپایی غرفه ای در فضایی به مساحت 96 متر در سالن خلیج فارس، به معرفی دستاوردها و بسترهای ایجادشده برای سرمایه گذاری در سه بخش صنایع دستی، سرمایه گذاری و گردشگری می پردازد.

در بخش صنایع دستی، مهدی آخر در رشته همجوشی شیشه، زهرا غزنوی در رشته چرم دوزی، گلبناز محمدی در رشته پوشاک سنتی بختیاری و زهره پرویزی و لیلی مجدم نیز در رشته سفال و سرامیک در غرفه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان به عنوان کارآفرین محصولات خود را عرضه می نمایند.

در بخش گردشگری نیز شرکت های خصوصی اعم از هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی پذیرای بازدیدنمایندگان هستند.

همچنین عشایر در فضای بیرون از سالن با برپایی سیاه چادر، آداب ورسوم اقوام عرب را به بازدیدنمایندگان معرفی می نمایند.

نمایشگاه هفته دولت و کارآفرینی و اشتغال در دو سالن امام رضا (ع) و خلیج فارس در محل نمایشگاه بین المللی اهواز در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه دستاوردهای حوزه اشتغال و کارآفرینی 17 فرمانداری به نمایش گذاشته شده است. همچنین 30 سازمان بزرگ دولتی در نمایشگاه هفته دولت غرفه دار هستند، بیش از 100 شرکت خصوصی در حوزه کارآفرینی و اشتغال دستاوردهای خود را در حوزه صنعت، خدمات و گردشگری به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه از ساعت 19 تا 23 ششم تا نهم شهریورماه 98 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برپا است.

منبع: میراث آریا

به "حضور کارآفرینان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کارآفرینان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید