خبرنگاران کرونا بار دیگر نشست های حضوری سازمان ملل را لغو کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، نیویورک- خبرنگاران- رئیس هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اعلام آگاهی از ابتلای چند نفر از اعضای یک نمایندگی به کووید-19، تمام نشست های حضوری این مجمع و کمیته های آن را در روز سه شنبه لغو کرد.

خبرنگاران کرونا بار دیگر نشست های حضوری سازمان ملل را لغو کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ولکان بازکر شامگاه دوشنبه با ارسال نامه ای به تمام نمایندگی های کشورهای مختلف در سازمان ملل متحد، گفت به دنبال اطلاع دبیرخانه سازمان از ابتلای پنج عضو یک نمایندگی به ویروس کرونا، واحد پزشکی سازمان ملل توصیه کرد نشست حضوری روز سه شنبه در مقر سازمان ملل متحد برگزار نشود.

وی بر ردیابی تماس این افراد با دیگران تاکید کرد و افزود: پس از مشورت با روسای کمیته های اصلی مجمع عمومی و روشن بودن ضرورت حفاظت از سلامت عمومی، همه نشست های حضوری کمیته ها هم در روز سه شنبه لغو می شوند.

بر اساس گزارش تارنمای جان هاپکینز، آمریکا تا کنون با داشتن 8 میلیون و 700 هزار و 53 مبتلا و 225 هزار و 696جان باخته، در صدر کشورهای آسیب دیده از ویروس کرونا واقع شده است.

در ایالت نیویورک هم که مقر سازمان ملل متحد در آن واقع شده است، تا کنون 33 هزار و 424 نفر پس از گرفتار شدن به کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

شیوع این بیماری در آمریکا به ویژه نیویورک باعث شد، هفتاد و پنجمین نشست عالی رتبه سازمان ملل متحد به صورت حضوری برگزار نشود و سخنرانی های این مقامات به صورت ویدئوهای از پیش ضبط شده، پخش شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا بار دیگر نشست های حضوری سازمان ملل را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا بار دیگر نشست های حضوری سازمان ملل را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید