خواستار پخش مستقیم بازی های قشقایی هستیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران/فارس سرمربی قشقایی شیراز پس از پیروزی در مقابل رایکا بابل از شاگردانش تمجید کرد و از مسئولان درخواست کرد که تمام بازی های این تیم در استادیوم حافظیه برگزار شده و از صدا و سیمای مرکز فارس پخش گردد.

خواستار پخش مستقیم بازی های قشقایی هستیم

مهدی رجب زاده عصر پنجشنبه 11 آذر در نشست خبری بعد از بازی با رایکای بابل گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در این بازی مهم خانگی سه امتیاز را بگیریم، چیزی که از همه چیز برای ما مهم تر بود. من خیلی خوشحالم که ابتدای هفته توانستیم به دور بعدی جام حذفی صعود کنیم که پیش زمینه ای بود برای موفقیت در دو بازی خانگی لیگ که امروز توانستیم یکی از آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: به نظر من امروز بچه ها نیمه اول را خوب آغاز کردند و در نیمه دوم هم به جز ده پانزده دقیقه آخر بازی، نبض کار در اختیار ما بود. بچه های ما خیلی خوب کار کردند و از آنها سپاسگزارم و تشکر می کنم. ما یک تیم بی ادعا هستیم که تمام تلاشمان را می کنیم تا روز به روز پیشرفت کنیم، نواقصمان را برطرف کنیم و بتوانیم کیفیت کارمان را بالا و بالاتر ببریم. خوشبختانه در زمان خوبی از نیمه دوم که مشغول فشار به حریف بودیم به گل رسیدیم و از حریف پیش افتادیم.

رجب زاده ادامه داد: بازی های قبلی رایکا را دیده بودیم و می دانستیم بیشتر کارشان روی توپ های قطری بلند است که پشت دفاع چپ و راست ارسال می نمایند. بنابراین با تمریناتی که روی این زمینه داشتیم، سعی کردیم روی این حربه حریف کار کنیم و نتیجه این تمرینات را امروز دیدیم که نفرات خط دفاعی ما چقدر خوب توپ های بلند را قطع کردند و اجازه خلق موقعیت به حریف ندادند. ضمن اینکه ما روی حملات می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

ستاره سابق فجرسپاسی در پاسخ به سئوال وبلاگ خبری گردشگری در مورد بازی های کم گل و بی کیفیت در فوتبال کشور، گفت: این مسئله به تفکرات مربیان باز می گردد که با چه دیدگاه تیمشان را به میدان بفرستند. اصولا در فوتبال ایران یکی از چیزهایی که باعث زیباتر شدن بازی ها و خلق موقعیت های بیشتر روی دروازه ها می گردد، حضور بازیکنان خلاق در زمین است که متاسفانه در این زمینه هم افت محسوسی نسبت به گذشته داشته ایم.

سرمربی قشقایی در همین خصوص ادامه داد: یکی از معضلات ما فوتبال پایه است. فکر می کنم در بحث آموزش خیلی مشکل داریم و چیزهایی که باید در رده های پایه آموزش دهند، آنچنان که باید و شاید انجام نشده. متاسفانه رده های پایه هم بیشتر به سمت مسائل مالی رفته است و از آن حالت آموزشی در آمده و این چیزی است که به فوتبال ما آسیب می زند.

رجب زاده در مورد تغییر زمین مسابقه نیز گفت: من تشکر می کنم از مسئولین که پیگیری کردند و بعلاوه از مدیریت باشگاه که بازی ما را به حافظیه منتقل کردند چون زمین بعثت واقعاً کیفیت لازم را ندارد و فوتبال ما را خراب می نماید. زمین حافظیه هم کیفیت چندان مناسبی ندارد اما دست کم از زمین بعثت بهتر است و خواهش می کنم بازی های ما همین جا بماند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران به پخش نشدن مسابقات قشقایی به شکل مستقیم و از تلویزیون فارس اشاره و افزود: تا کنون پخش زنده مسابقات تیم ما انجام نشده. حق تیم ماست که بازی هایش از رسانه شیراز پخش گردد. در حقیقت این حق کلیه باشگاه های شیراز است که بازی هایشان پخش گردد، همان طور که تمامی دیدارهای تیم های لیگ یک از شبکه های استانی پوشش داده می گردد. خواهش من از صدا و سیمای مرکز استان اینست که بازی ها را پوشش دهند، چون باعث ایجاد انگیزه می گردد تا بازیکنان بتوانند رو به جلوتر حرکت نمایند و خودشان را به فوتبال کشور نشان دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خواستار پخش مستقیم بازی های قشقایی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستار پخش مستقیم بازی های قشقایی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید