گل محمدی: صحبت های بعضی دوستان تسویه حساب شخصی است، بعضی معنی زنگ سرگرمی شدن را نمی دانند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: نقدها بعضی دوستان بیشتر تسویه حساب شخصی است تا اظهار نظرهای فنی و قطعاً این نفرات دوستدار بوکس نیستند.

گل محمدی: صحبت های بعضی دوستان تسویه حساب شخصی است، بعضی معنی زنگ سرگرمی شدن را نمی دانند

عیسی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خبری گردشگری، در مورد عملکرد بوکس ایران در سال گذشته گفت: در مجموع عملکرد بوکس ایران در سال گذشته خوب بود و فرایند رو به رشد خود را حفظ کرد. در سال گذشته انتها طلسم کسب مدال جهانی پس از 86 سال شکسته شد و در شرایط سخت مالی فدراسیون پیروز به اعزام تیم های نوجوانان و جوانان به دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد.

وی توضیح داد: این درست که این مسابقات در دو سال مختلف میلادی برگزاری شد، اما هزینه اعزام این تیم ها در سال 1400 تامین شد و در مجموع نیز پیروز به کسب 17 مدال شدیم. در گذشته ما اصلاً تیمی را به مسابقات نوجوانان اعزام نمی کردیم و در رده جوانان نیز هر چند سال یک بار تیم را اعزام می کردیم. کسب مدال جهانی نیز اتفاق بسیار بزرگی بود. در تاریخ بوکس ایران خیلی ها کوشش کردند که به مدال جهانی برسند، اما پیروز به انجام این کار نشدند.

سخنگوی فدراسیون بوکس توضیح داد: در رقابت های المپیک نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم. تا قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک یکی از منتقدان علیرضا استکی بودم اما عملکرد تیم ملی در چند سال گذشته به خوبی نشان دهنده تاثیر سرمربی تیم ملی بوده است. نتایج تیم ملی بوکس در مسابقات کسب سهمیه المپیک، قهرمانی آسیا و قهرمان جهان نشان می دهد که استکی کار خود را به خوبی انجام داده است.

گل محمدی خاطر نشان کرد:در گذشته سه راند بازی کردن مقابل بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان برای ما نتاج خوبی بود، اما در این چند سال پیروز به شکست قهرمانان جهان، مدال آوران المپیک و بوکسورهای کشورهای قدرتمند شدیم. اتفاقی که نشان دهنده زحمت و توانایی استکی است و به او به خاطر پیشرفت بوکسورهای کشورمان تبریک می گویم. قطب بوکس جهان در قاره آسیا است و در حال حاضر بوکسورهای ما پیروز به شکست بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان می شوند.

وی در مورد اظهار نظر بعضی ملی پوشان سابق مبنی بر زنگ سرگرمی شدن بوکس ایران بیان کرد: به نظر من این دوستان نباید کام خانواده ورزش و بوکس را تلخ نمایند. دوستانی که در حال حاضر مدعی هستند، در 15 سال گذشته سابقه حضور در تیم ملی را داشتند و مهمترین مدال آنها یک مدال برنز قهرمانی آسیا بوده است. صحبت های این دوستان بیشتر تسویه حساب شخصی است تا اظهار نظرهای فنی و قطعاً دوستدار بوکس نیستند.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس تاکید نمود: این دوستان برای تسویه حساب شخصی حتی سراغ فرزند علیرضا استکی رفتند. این بچه برای حضور در تیم ملی نوجوانان در تهران و سقز حریفان خود را شکست داده است و در انتخابی اول شده است. سام استکی در قهرمانی آسیا نیز پا به پای حریف ازبک خود مبارزه کرد و حریف او نیز در نهایت قهرمان مسابقات شد. انتقاد کردن باید برای اصلاح شرایط و مطرح کردن مسائل واقعی باشد، نه اینکه مسائل غیر واقعی را به عنوان انتقاد مطرح کنیم.

گل محمدی توضیح داد: اگر از نظر دوستان عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا، کسب نخستین مدال تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی، صعود به دیدارهای نهایی مسابقات قهرمانی آسیا پس از سال ها، بردن قهرمانان جهان و المپیک و کسب 22 مدال در یک سال نشان دهنده زنگ سرگرمی شدن بوکس ایران است که دیگر حرفی باقی نمی ماند. به نظر بعضی معنی زنگ سرگرمی شدن را نمی دانند.

وی در سرانجام اعلام نمود: مهمترین پست بین المللی بوکس ایران تا پیش از این تنها عضویت ناطق نوری به عنوان یکی از قدرتمند ترین رؤسای فدراسیون های ورزشی ایران در کمیته برگزاری مسابقات بود، اما در اواخر سال گذشته حسین ثوری برای اولین بار به عضویت هئیت رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا انتخاب شد. واقعیت های بوکس را زیر سؤال بردن نشان می دهد که این دوستان دوستدار بوکس نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: صحبت های بعضی دوستان تسویه حساب شخصی است، بعضی معنی زنگ سرگرمی شدن را نمی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: صحبت های بعضی دوستان تسویه حساب شخصی است، بعضی معنی زنگ سرگرمی شدن را نمی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید