راه حلی امروزی تر برای خرید کیف و کفش

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، امروزه دیگر زمان کافی برای آن نیست که به همراه دوستانمان ساعت ها در ترافیک و پشت چراغ قرمز بایستیم و به بازار برویم و پس از ساعت ها جستجو و خستگی خرید کنیم و شاید هم کالای موردنظرمان رو پیدا نکنیم و دست خالی به خانه برگردیم و درنهایت یک روز را از دست بدهیم.

راه حلی امروزی تر برای خرید کیف و کفش

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بنابر اعلام لیان استور، در ادامه به معرفی فروشگاه اینترنتی لیان استور خواهیم پرداخت.

همان طور که می دانید امروزه خرید اینترنتی راهکاری برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه را برایمان فراهم نموده و خرید را آسان نموده است و درعین حال ما را از محدودیت نجات داده است. به عنوان مثال اگر شما احتیاج به خرید کفش دارید می توانید در یک فروشگاه اینترنتی کیف و کفش به دنبال مدلی که باب میلتان است، بگردید و هنگامی که پیدا کردید آن را با چندین نفر از دوستان و آشنایان به اشتراک گذارید و نظرشان را بخواهید و تحقیق و آنالیز بیشتری روی آن داشته باشید سپس آن را سفارش داده و در محل موردنظرتان دریافت کنید. شما می توانید تمام این پروسه را در هرکجا که هستید و در هرزمانی که می خواهید انجام دهید.

اما خرید اینترنتی مسائلی نیز به همراه دارد و ما را در میان تعداد بی شماری از فروشگاه های اینترنتی سردرگم می نماید و این سوال را ایجاد می نماید که کدام یک بهترین است.

همچنین بیشترین مسائل در زمینهٔ مد، پوشاک و کیف و کفش وجود دارد که برای خرید غیرحضوری این نوع از کالاها باید نکاتی را دانست. نکاتی چون نوع جنس بکار رفته شده، کیفیت، قیمت، نحوه ارسال، نکاتی در رابطه با تعویض و عودت کالا، نوع سایزبندی، تشابه کالا با آنچه در سایت مشاهده می گردد و....

فروشگاه اینترنتی کیف و کفش لیان استور یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کیف و کفش زنانه است که تجربه 20 سال فروش حضوری پررنگ در استان تهران را در کارنامه خود دارد و اکنون طی 2 سال است که پا به فضای فروش اینترنتی گذاشته و در این زمینه نیز پیروز بوده و نکته متمایزکننده آن با دیگر فروشگاه های اینترنتی تخصصی بودن آن در زمینهٔ کیف و کفش زنانه می باشد که تمرکز این مجموعه را در زمینهٔ کیف و کفش معطوف نموده و خدمات تخصصی تری نسبت به دیگر رقبا می دهد.

این مجموعه سعی بر این دارد تجربه شیرینی در زمینهٔ خرید کیف و کفش و اکسسوری زنانه برای شما به وجود آورد و به عنوان یک مرجع و تأمین کننده گستره ای از تنوع در سلیقه های گوناگون و قیمت برای شما باشد. به همین دلیل تنوعی از سبک های زیبا و متفاوتی از کفش های زنانه، انواع کیف های زنانه، کتونی زنانه و دخترانه و … گردآوری نموده است.

لیان استور چگونه مسائل خرید اینترنتی را حل نموده؟

هنگام ورود به سایت فروشگاه، شما می توانید دسته بندی خود را انتخاب نموده و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سپس تمامی توضیحات مربوط به نوع جنس بکار رفته شده و کیفیت آن با جزئیات و تصاویر مربوط به آن کالا قابل مشاهده می باشد.

صرفه جویی در هزینه

شما می توانید یک خرید باصرفه در فروشگاه لیان استور داشته باشید؛ چرا که این فروشگاه سعی بر این داشته تا قیمت تمامی کالاها را همانند فروشگاه (خرید حضوری) قیمت گذاری کند تا رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

راهنمای سایز

همچنین در قسمت راهنمای سایز در هر محصول شما می توانید به درستی سایز مورد احتیاج را انتخاب و درخواست کنید.

ارسال رایگان تمام محصولات

فروشگاه اینترنتی لیان استور سعی بر متمایز بودن در ارائه خدمات نیز داشته و ازاین رو ارسال تمامی محصولات خود را رایگان قرار داده تا رضایت بیشتری را جلب کند. شما می توانید خرید خود را در استان تهران طی 1 تا 2 روز کاری و در دیگر استان ها طی 3 تا 4 روز کاری دریافت کنید.

پرداخت امن

این فروشگاه نوع پرداخت هزینه خرید خود را نیز در بستری امن از درگاه های اینترنتی پرداخت کشور فراهم آورده تا اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهد. همچنین شما می توانید خرید خود را پس از دریافت آن در محل پرداخت کنید.

ضمانت تعویض و بازگشت 7 روزه

مهم ترین ویژگی و خدمتی که این فروشگاه انجام می دهد را می توان بازگشت کالا تا 7 روز به هر دلیل بیان نمود. شما می توانید پس از دریافت کالا طی 7 روز کاری در صورت نارضایتی از جنس، کیفیت، رنگ، مدل و … آن را عودت داده و هزینه پرداختی را دریافت کنید.

فروش های ویژه و هدایا

در این فروشگاه همواره فروش های ویژه و شگفت انگیز به چشم می خورد و فرصت بسیار مناسبی هست برای یک خرید خوب با بودجه کم پس اگر خواستید پول کمتری خرج کنید و کیف و کفش مورد نظرتان را خریداری کنید حتماً قبل از اقدام به خرید از فروشگاه های دیگر به لیان استور سر بزنید.

همچنین فروشگاه اینترنتی لیان استور مسابقات جذابی برگزار می نماید و هدیه های فراوانی اهدا می نماید، شما می توانید در اینستاگرام آنها را دنبال نموده و در نظرسنجی ها و مسابقات شرکت کنید و از جوایز این فروشگاه بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه حلی امروزی تر برای خرید کیف و کفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حلی امروزی تر برای خرید کیف و کفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید