رد رشوه میلیونی مأمور پاک دست پلیس

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با پیشنهاد یک مبلغ قابل توجه به مامور پلیس از بند قانون بگریزد اطلاع داد و گفت: از این فرد مقادیری مواد توهم زای شیشه و گل بدست آمد.

رد رشوه میلیونی مأمور پاک دست پلیس

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خبری گردشگری، سرهنگ محمد بخشنده کرد: با اعلام شکایت عده ای از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتار های مشکوک به فروشندگی مواد مخدر در حوالی میدان محمدیه تهران و محرز شدن صحت خبر در آنالیز های میدانی اکیپی از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام و با هماهنگی مرجع قضایی درخواست ورود به منزل را نمودند.

بخشنده ادامه داد: متاسفانه علی الرغم قانونی بودن کار و وجود حکم قضایی برای بازرسی منزل ابتدا مالک از ورود پلیس به داخل آن ممانعت بعمل آورده لکن پس از ایجاد مزاحمت و خلل در اجرای ماموریت پلیس، ماموران سریعا اورا دستگیر و تفهیم اتهام نمودند.

محمد بخشنده در ادامه شرح داد: با جستجوی از محل، یکی از مامورین پلیس که در حال آنالیز یکی از اتاق ها بود پیروز به کشف مقادیری از مواد مخدر شیشه و گل شد که متهم با توجه به خلوت بودن اطراف مامور به او پیشنهاد رشوه به میزان تمام موجودی پول های حاصل از فروش در درون خانه به مقدار 6 میلیون چهارصد هشتاد تومن را میکند که با برخورد قانونی و محکم پلیس مواجهه شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:متهم که قصد داشت با پیشنهاد رشوه به یکی از مامورین او را اغوا و از تعقیب قضایی در امان بماند تیرش به سنگ خورده و مامور وظیفه شناس وی را ناامید و موضوع را به رده های بالاتر گزارش نمود.

سرهنگ بخشنده در خاتمه از کشف بیش از 15 گرم شیشه و مقادیری گل و همچنین انتقال متهم به مقر پلیس جهت تشکیل پرونده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رد رشوه میلیونی مأمور پاک دست پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد رشوه میلیونی مأمور پاک دست پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید