روحانی: همه چیز به کرونا بستگی دارد، فعلا هیچ برنامه ای نداریم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه شرایط برگزاری رقابت های جهانی مشخص نیست، گفت: همه چیز به شرایط ویروس کرونا بستگی دارد.

روحانی: همه چیز به کرونا بستگی دارد، فعلا هیچ برنامه ای نداریم

حسن روحانی در مصاحبه با وبلاگ خبری گردشگری، درباره شرایط آمادگی بدنی ملی پوشان کاراته با توجه به دوری از اردو بدلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به لغو تمامی رقابت های بین المللی فعلا هیچ برنامه ای در دستور کار نداریم و منتظر هستیم فدراسیون جهانی درباره رویدادهای پیش رو تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

مربی تیم ملی کاراته اضافه کرد: فدراسیون جهانی گفت بدلیل شرایط بوجود آمده، مسابقات قهرمانی جهان لغو شده و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد. قرار است فدراسیون جهانی طی ماه های آینده و با توجه به شرایط شیوع کرونا در این خصوص تصمیم گیری کند. در مجموع همه چیز بستگی به کرونا دارد و هیچ چیز تعیین نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی اردوها بدلیل شیوع کرونا، ملی پوشان کاراته تمرینات خود را بصورت منظم در خانه یا باشگاه پیگیری می کنند، گفت: با بچه ها در تماس هستیم و تمریناتشان را پیگیری می کنیم تا از شرایط نرمال فاصله نگیرند.

روحانی ادامه داد: طبیعتا تمرینات در اردو با توجه به شرایط و امکانات تفاوت زیادی با تمرین در خانه و یا بصورت انفرادی دارد اما با توجه به شرایط پیش آمده سعی کردیم با نظارت و ارائه برنامه تدابیری بیاندیشیم که بچه ها از شرایط مناسب بدنی دور نشوند. امیدوارم هر چه سریعتر شرایط برای برگزاری اردوها و مسابقات مانند سابق مهیا شود و شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

وی در خاتمه گفت: کاراته کاها علاوه بر انجام تمرینات، این روزها در امور خیریه نیز پیش قدم شده اند و به نظرم بچه های کاراته در این خصوص سرآمد بودند و دست به کارهای بزرگی زدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روحانی: همه چیز به کرونا بستگی دارد، فعلا هیچ برنامه ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: همه چیز به کرونا بستگی دارد، فعلا هیچ برنامه ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید