کاراته

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد

به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات چهارشنبه 13 اسفندماه با حضور 23 تیم در هشت گروه آغاز شد که در انتها دور مقدماتی تیم های دال WMMF و جاویدان کرمانشاه، شوتوکان IMA ایران،عقاب بروجرد، پاس مازندران، صنعت مس رفسنجان، شوتوکان FSK و صنعت مس کرمان به مرحله بعد...

5 فروردین 1400

دعوت از 5 کاراته کا به اردوی تیم ملی بانوان

به گزارش خبرنگاران، با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان از فردا چهارشنبه 19 آذرماه با حضور 5 کاراته کا شروع می گردد.

14 دی 1399

استقلال؛ محله برو و بیا ، صدور 13حکم در دوره مدیریت سعادتمند

در شرایطی که طی سال های اخیر بارها و بارها به حضور افراد دوشغله در ورزش ایراد وارد شده اما مدیرعامل استقلال از فردی که در یک فدراسیون پرکار سمت مهم نایب رئیسی دارد، به عنوان معاون فرهنگی استفاده نموده است.

28 شهریور 1399

خبرنگاران سلطانی فر: برگزاری پلکانی فعالیت های ورزشی در دستور کار نهاده شد

تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به آنالیز های کارشناسانه کمیته های زیر مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری پلکانی و مرحله به مرحله فعالیت های ورزشی در دستور کار نهاده شد.

1 مرداد 1399

روحانی: همه چیز به کرونا بستگی دارد، فعلا هیچ برنامه ای نداریم

مربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه شرایط برگزاری رقابت های جهانی مشخص نیست، گفت: همه چیز به شرایط ویروس کرونا بستگی دارد.

31 تیر 1399

کرونا، لیگ برتر کاراته وان 2020 مراکش را لغو کرد

چهارمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2020 که قرار بود از چند روز دیگر در رباط مراکش شروع گردد، لغو شد.

5 اردیبهشت 1399

معرفی گرند وینرهای سال 2019 کاراته دنیا، گنج زاده لیدر ایرانی سنگین وزن دنیا

فدراسیون جهانی کاراته پس از برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر جهانی کاراته وان به معرفی برترین های سال 2019 پرداخت و گنج زاده را لیدر ایرانی سنگین وزن جهان نامید.

30 دی 1398

سارا بهمن یار در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز رقابت می نماید

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه دیدارهای روز نخست شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور آسیایی در شهر تاشکند ازبکستان از روز آدینه شروع شد، سارا بهمن یار به همراه پنج نماینده دیگر کاراته ایران با راهیابی حریفانشان به فینال،...

31 مرداد 1398

ثبت نام دو نفر برای انتخابات ووشو، نام نویسی چهار نفر در کاراته

به گزارش خبرنگاران، زمان ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو که از روز 24 آذرماه شروع شده بود، ساعت 15 امروز چهارشنبه 5 دی ماه به انتها رسید و تنها دو نفر نام خود را وارد لیست کردند.

23 اردیبهشت 1398

از اندونزی، علیپور: در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم، دریافت اخطار باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم

دارنده نشان نقره مسابقات کاراته بازی های آسیایی گفت: در فینال مقابل کاراته کای چینی عملکرد خوبی نداشتم و شرمنده مردم شدم.

29 مهر 1397