مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، این دوره از مسابقات چهارشنبه 13 اسفندماه با حضور 23 تیم در هشت گروه آغاز شد که در انتها دور مقدماتی تیم های دال WMMF و جاویدان کرمانشاه، شوتوکان IMA ایران،عقاب بروجرد، پاس مازندران، صنعت مس رفسنجان، شوتوکان FSK و صنعت مس کرمان به مرحله بعد صعود کردند.

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

دیدارهای دور دوم امروز جمعه 15 اسفندماه برگزار شد و هشت تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و در پایان تیم های کن شیء کان، پاس مازندران، مس رفسنجان و دال کرمانشاه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در این مرحله ابتدا مس رفسنجان 16 بر 12 دال کرمانشاه را شکست داد و به فینال صعود کرد و سپس پاس مازندران برابر کن شیء کان صاحب پیروزی 19 بر 9 شد تا برابر مس دیدار نهایی را برگزار کنند.

در مبارزه پایانی مس رفسنجان با کسب پیروزی 19 بر 9 پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد و پاس مازندران هم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در مبارزه پایانی ابتدا مازنی ها توسط متین زارع در کاتای انفرادی به برتری دست یافت و سپس در کاتای تیمی مس رفسنجان با ترکیب سعید کاظمی، حسین و حسام زرین نعل، پیروز شد و 4 بر 3 پیش افتاد. در کومیته مسی ها برتری خود را به رقیب دیکته کرد و توسط حسین شیرصفت، علیرضا فرجی، آرمان ابراهیمی. صالح اباذری و مهدی گنج زاده صاحب پیروزی شد و دانیال زحمت کش و علی زمانی هم برای پاس مازندران به دو پیروزی دست پیدا کردند.

تیم های دال کرمانشاه و کن شیء کان هم به صورت مشترک سوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید