ساخت یک درام تلویزیونی درباره رسوایی هک شدن تلفن ها در بریتانیا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یک درام تلویزیونی بر مبنای یکی از رسوایی های عظیم بریتانیا که پای روپرت مرداک غول رسانه را به دادگاه کشاند، ساخته می گردد.

ساخت یک درام تلویزیونی درباره رسوایی هک شدن تلفن ها در بریتانیا

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خبری گردشگری به نقل از هالیوود ریپورتر، ماجرای رسوایی سازمان نیوز اینترنشنال و هک شدن تلفن ها که باعث شد روزنامه بریتانیایی نیوز آف د وورلد در سال 2011 بسته گردد و روپرت مرداک برای ارایه شواهد به دادگاه برود، حالا تبدیل به یک درام تلویزیونی خواهد شد.

نام این فیلم مانند آخرین تیتر یک این روزنامه ممنون و خداحافظ انتخاب شده است. این فیلم را ساوب دیب، کارگردان نامزد دریافت جایزه بفتا برای مینی سریال تحسین شده پرونده مسمومیت سالزبری و لوک نیل نویسنده سریال درام به شدت محبوب Des می سازند.

تدی لیفر تهیه کننده برنده سه جایزه امی که از جمله پروژه های قبلی اش می توان به مستند برنده جایزه اسکار ایکاروس محصول سال 2018 اشاره نمود هم مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

این درام تلویزیونی توسط تهیه کنندگان به عنوان داستانی بزرگ از رویه خلافکارانه ای که در مقیاس صنعتی اعمال و تبدیل به داستانی قدرتمند از رستگاری تبدیل شد توصیف شده و قرار است ماجرا را از چشمان وبلاگ خبری گردشگری روزنامه و محققان خصوصی تعریف کند که در مرکز آن قرار داشتند.

رسوایی هک شدن تلفن ها زمانی در سراسر دنیا خبرساز شد که معین شد یک بازرس خصوصی که توسط روزنامه استخدام شده بوده تلفن میلی داولر یعنی یک دختر 13 ساله را که به قتل رسید، هک نموده است.

تحقیقاتی که بعد از آن انجام شد منجر به دستگیر شدن بیش از 100 نفر، به زندان افتادن مدیر ارتباطات داونینگ استریت، استعفای کمیسیونر پلیس متروپولیتن، یک تحقیق عمومی بی سابقه درباره رویه های اخلاقی رسانه های بریتانیا و در نهایت بسته شدن یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روزنامه های کشور شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساخت یک درام تلویزیونی درباره رسوایی هک شدن تلفن ها در بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک درام تلویزیونی درباره رسوایی هک شدن تلفن ها در بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید